Min fb - langt om længe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

sweet

Dorthe1986 skriver:

Så er jeg for første gang på nettet efter jeg blev mor

Lørdag d. 23. april kl. 16.43 kom vores lille dreng Emil til verden

Allerede om onsdagen begyndte jeg at få mange kraftige plukkeveer, der kom med 5-12 minutters mellemrum. De var der også om torsdagen, men fredag var der ingen ting og jeg syntes han var blevet noget sløv i det. Så kom på fødegangen, hvor hjertelyden var perfekt, men blev skannet og der var næsten intet fostervand, så de besluttede at sætte fødslen i gang. jeg fik en pille (cytotec) og fik noget med hjem og sove på, med beskeden at jeg skulle ringe til dem næste morgen 7.30.

Klokken 3 om natten vågnede jeg med veer, der dog ikke var regelmæssige.

Klokken 8.30 kom vi ind på fødegangen, hvor de prikkede hul på hinderne og så gik det ellers stærkt med veerne. de var dog så smertefulde og uden pauser, at jeg måtte bede om en epiduralblokade - og tak gud den var som sendt fra himlen  den gjorde at jeg kunne få hvilet og spist, alt imens jeg udvidede mig fra 5 cm til 9 cm. ved den sidste cm kom alle smerterne igen, men lige pludselig kunne jeg mærke pressetrang og 23 minutter senere var vores lille dreng ude og jeg fik tre overfladiske sting

vores lille Emil var 54 cm lang og vejede 3660 g - i dag, dagen inden han er 3 uger vejer han 4100 g og er 56 cm

I får også et par billeder af guldklumpen  det første er han et døgn gammel det andet er fra i forgårs

ihhh hvor er han bare yndig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

roenlund

Hvor er han smuk

Anmeld

20. maj 2011

Minmio

Uuuuh han er dejlig. Tillykke med ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.