msax skriver:
TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE...
og nu må jeg gerne sige - hvad sagde jeg...
hvad siger kæresten til at det er en pige? skal hun undersøges mere normalt og holdes øje med?
Det er så hyggeligt at snakke om babynavne. Herhjemme er vi heldigvis meget enige om navnene. Dreng (Magne eller Mikkel) Pige (Maja eller Marie)... men før vi bliver helt enige skal vi lige være sikre på der er en baby mere på vej...
Og hvor er det dejligt at det er en lille lækkerbisken du bærer rundt på. Selvom de kloge siger at der ikke er forskel på at føde en stor eller en lille, så længe ens bækken bare er stort nok.
Ihh, hvor er jeg glad på dine/jeres vegne. SMIL fra Mette
Tak Mette.
Du havde godt sagt at det blev en pige, men var alligevel overbevist om at mit moderinstinkt var rigtig tunet ind på at det var en dreng. Det var det så IKKE.
Niels har det godt med at det er en pige, han sagde bare at han nok ville være lidt mere obs på eventuelle sygdomstegn, men ellers så er han vildt glad. Og så tror jeg også at han er tryg ved at der er ekstra vækstscanninger, så der bliver holdt øje med damen.
Må indrømme at jeg er lettet over at det ikke er en kæmpebaby (endnu), for så føles det lidt som om jeg er ved at have tjek på det med at spise sundt i forhold til alt det der sukkersyge halløj. Følte lidt at det var som en eksamen, hvor jeg skulle testes i om jeg nu havde forstået det med mad i forhold til sukkersygen. Og jeg bestod! YES!
Anmeld