Scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

ooo

msax skriver:

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE...

og nu må jeg gerne sige - hvad sagde jeg...

hvad siger kæresten til at det er en pige? skal hun undersøges mere normalt og holdes øje med?

Det er så hyggeligt at snakke om babynavne. Herhjemme er vi heldigvis meget enige om navnene. Dreng (Magne eller Mikkel) Pige (Maja eller Marie)... men før vi bliver helt enige skal vi lige være sikre på der er en baby mere på vej...

Og hvor er det dejligt at det er en lille lækkerbisken du bærer rundt på. Selvom de kloge siger at der ikke er forskel på at føde en stor eller en lille, så længe ens bækken bare er stort nok.

Ihh, hvor er jeg glad på dine/jeres vegne. SMIL fra Mette

Tak Mette.

Du havde godt sagt at det blev en pige, men var alligevel overbevist om at mit moderinstinkt var rigtig tunet ind på at det var en dreng. Det var det så IKKE.

Niels har det godt med at det er en pige, han sagde bare at han nok ville være lidt mere obs på eventuelle sygdomstegn, men ellers så er han vildt glad. Og så tror jeg også at han er tryg ved at der er ekstra vækstscanninger, så der bliver holdt øje med damen.

Må indrømme at jeg er lettet over at det ikke er en kæmpebaby (endnu), for så føles det lidt som om jeg er ved at have tjek på det med at spise sundt i forhold til alt det der sukkersyge halløj. Følte lidt at det var som en eksamen, hvor jeg skulle testes i om jeg nu havde forstået det med mad i forhold til sukkersygen. Og jeg bestod! YES!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

ooo

TbCp skriver:

Stort tillyke

Må jeg foreslå LIVA det er smukt et navn

Taak Tina.

Og ja, Liva er da bare et alt for kønt navn. Puha, bliver helt forvirret over at vi nu skal til at tænke i pigenavne. Weird.

Anmeld

13. maj 2011

Ida.

Dejligt med en god skanning - dem kan vi lide

Og tillykke med damen - små damer er dejlige skal jeg hilse at sige og der findes mange mange skønne pigenavne!!

Anmeld

13. maj 2011

<3

Metchen skriver:

Tark.

Anmeld

13. maj 2011

Skouboe

Stort tillykke

Jeg er totalt nørd, så det første jeg tænkler på er hvor meget skønt pigetøj der findes...

Anmeld

13. maj 2011

msax

Metchen skriver:

Tak Mette.

Du havde godt sagt at det blev en pige, men var alligevel overbevist om at mit moderinstinkt var rigtig tunet ind på at det var en dreng. Det var det så IKKE.

Niels har det godt med at det er en pige, han sagde bare at han nok ville være lidt mere obs på eventuelle sygdomstegn, men ellers så er han vildt glad. Og så tror jeg også at han er tryg ved at der er ekstra vækstscanninger, så der bliver holdt øje med damen.

Må indrømme at jeg er lettet over at det ikke er en kæmpebaby (endnu), for så føles det lidt som om jeg er ved at have tjek på det med at spise sundt i forhold til alt det der sukkersyge halløj. Følte lidt at det var som en eksamen, hvor jeg skulle testes i om jeg nu havde forstået det med mad i forhold til sukkersygen. Og jeg bestod! YES!

jeg kan godt forstå du er glad for at det ser ud til at være en lille lækker-mås... Det gør tanken om at skulle føde lidt bedre.

Og hvor er det dejligt at du er ved at have tjek på sukkersygen - det er sku desværre nemlig ikke for sjov.

Jeg tror på dig...

og som Pernille siger - der findes MEGET mere lækkert pigetøj end drengetøj

Anmeld

13. maj 2011

JustAnotherName

Metchen skriver:

Så har jeg været til vækstscanning med babymaven, og babyen er lige som den skal være. Jeg var så nervøs for at det ville være en gigantisk baby, men den var indenfor normalen, eller faktisk -10%. Så det var helt som det skulle være.

Og så kunne vi endelig se kønnet på drilfisen, og det er en...

PIGE.

Spørg lige om jeg var overrasket. Kom til at udbryde NAHAJ, det er da en dreng, da hun sagde at det var en lille dame. Nå, men det er det altså, og vi er meget glade.

Nu skal vi bare til at finde på pigenavne, vi har kun tænkt i drengenavne, så det er lidt af en omstilling.

Kram fra Mette, 29+4 og med en dame i maven.

Årrhh, hvor skønt at alting var som det skal være. Og TILLYKKE med at I nu ved, at det er en lille PIGE i venter Jer  

Anmeld

13. maj 2011

sarahb

Stort tillykke med det bliver en pige.. Helt fantastisk
Glæder mig allerede til at se hende...

Anmeld

13. maj 2011

h_bernie

tillykke med at det bliver en lille dame 

Anmeld

13. maj 2011

Laulund87

Hvor dejligt med en lille pige!!

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.