dagpleje , hvor mange timer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Mor1012

Taak for jeres svar... jeg overvejer at sige farvel til mit job... min leder har rettet min vagtplan for når jeg kommer tilbage..

Skal til at arbejde vagter fra kl 14 til 20 ( dvs. så skal manden hente emilie kl 16.

og vagter som hedder fra 15 til 23, så der skal hun os først hentes kl 16.

VI HAR KUN 1 BIL, JEG SKAL KØRE MANDEN PÅ ARBEJDE OM MORGENEN OG AFLEVERE EMILIE I DP.

CLAUS SKAL SÅ CYKLE DE DAGE JEG SKAL I AFTENVAGT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Mille83

Emilie2010 skriver:

Taak for jeres svar... jeg overvejer at sige farvel til mit job... min leder har rettet min vagtplan for når jeg kommer tilbage..

Skal til at arbejde vagter fra kl 14 til 20 ( dvs. så skal manden hente emilie kl 16.

og vagter som hedder fra 15 til 23, så der skal hun os først hentes kl 16.

VI HAR KUN 1 BIL, JEG SKAL KØRE MANDEN PÅ ARBEJDE OM MORGENEN OG AFLEVERE EMILIE I DP.

CLAUS SKAL SÅ CYKLE DE DAGE JEG SKAL I AFTENVAGT!

Nicoline er afsted 7.30 - 16.30 - syntes det er alt for længe og en gang om ugen har jeg aftenvagt hvor min kæreste henter hende. 

Overvejer også om man skal søge andre græsgange, for savner hende helt vildt...

Anmeld

13. maj 2011

Mig med maven

Vores datter bruger ikke dagplejen så meget. Altså det vil sige at jeg MEGET ofte har fri fra arbejde. Derfor er hun hjemme, men når hun er der, er det fra 7.45 til 15. Hun ELSKER din dagpleje mor, og de andre børn, så det er på ingen måde en straf for hende at komme der.

Anmeld

13. maj 2011

Ryberg

Lasse er 1 år og er der fra 7-15 ca

Anmeld

13. maj 2011

Mor1012

Mille83 skriver:

Nicoline er afsted 7.30 - 16.30 - syntes det er alt for længe og en gang om ugen har jeg aftenvagt hvor min kæreste henter hende. 

Overvejer også om man skal søge andre græsgange, for savner hende helt vildt...

ja jeg har det godt nok på samme måde,, :/

Anmeld

13. maj 2011

Guldet

Da jeg studerer har jeg nogle luksus tider..

Laura dage er enten 7.30 til 15  eller 9-15.. en sjældent gang til kl. 16

Anmeld

13. maj 2011

Isabeau

hvor mange timer er din i dp dagligt ?p

jeg sys fra kl 07 til 16 er længe emilie starte d 16 sep

Min datter på 20 mdr. er i dagpleje fra 9-15. Jeg går hjemme nu, så afleverer hende først til kl. 9, og til middag sover hun jo et par timer eller 3, så henter hende først når hun er vågen. Så får hun en snack herhjemme

Nogle gange har hun også fri, andre dage er hun der til kl. 16, hvis vi lige skal noget. Men hun ELSKER også og være der og har godt af at være sammen med de andre unger

Anmeld

13. maj 2011

Brams

Lærke bliver afleveret kl 7 og så hentet igen et sted mellem 14 og 15, alt efter hvornår hun vågner. Jeg synes det er længe, men vi har desværre ikke andre muligheder

Anmeld

14. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Emilie2010 skriver:

hvor mange timer er din i dp dagligt ?p

jeg sys fra kl 07 til 16 er længe emilie starte d 16 sep

Her har han altid blevet afl mellem 8 og 9.00. 

Hentet igen mellem 15.00 og 15.30.

Har nogle skæve arbejds timer, som gør at det nogle uger er mig der afl op af formiddagen og farmand der henter - laver mad - leger og putter frederic. 

Er selv modstander af at han skal være der i fuld tid. Han skal starte i bh her den 1 aug og der skal de senest være afl kl 9. 

Anmeld

14. maj 2011

Dansker i England

Lillepigen skal starte i dagpleje i næste uge og hun skal være der fra 8 til 18.30 4-5 dage om ugen. Jeg synes, det er nogle enormt lange dage, men vi har ingen muligheder for at hente/bringe tidligere/senere, da jeg skal arbejde 9-17 med 1.5 times rejse hver vej, så min mand vil aflevere hende om morgenen inden han tager på job, og jeg henter hende på vej hjem fra job.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.