God weekend til Jer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Mira0911

Ja så blev det weekend.... 

Idag skal vi ikke lave noget, end at hygge os... 

Imorgen skal kæresten ud og stå til en håndboldkamp (Kontrollør) Julie og Jeg skal bare hygge os og putte i sengen til tegnefilm... 

Søndag skulle det vidst blive et rigtig møg vejr, så det er kun til at være indendørs og hygge... 

Hvad står Jeres weekend på? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

anna-jonas

Hygge herhjemme...................muligvis en cykeltur, med vores nye cykeltrailer til de unge damer............

Anmeld

13. maj 2011

Skouboe

Jeg skal være færdig med Ugle indtrækket til Siljas barnevogn og ellers tror jeg bare jeg skal prøve at slappe af og hvile min arm lidt.

Anmeld

13. maj 2011

<3

Og i lige måde søde!!!

Jamen øøøhhhh afslutning på musikalsk legestue, loppemarked, og familiebesøg Dejlig rolig weekend uden alt for meget Måske smider vi også en date ind eller to

aaaahhhhh!!!

Anmeld

13. maj 2011

TbCp

I dag...når jeg engang har fri, står den på rengøring og en tur i Bilka..
Jeg skal have handlet ind til fødseldag imorgen.

Senere skal jeg bage muffins og lave røræg, bacon og pølser... også til imorgen. Gider ikke at stresse denne gang så jeg laver mest mulig i forvejen.

Anmeld

13. maj 2011

JustAnotherName

Jeg skal i byen i aften og spise med min gamle klasse. Bagefter skal vi nok lige have en enkelt sjus eller to (det får jeg ellers aldrig!!)

Imorgen er jeg alene hjemme med børnene. Der skal vi bare hygge os og slappe af, og nyde hinanden. Afhængigt af vejret, skal vi nok ud og lege

Søndag, bum-bum....?!  Jeg kan ikke lige huske, om der er noget søndag.
Mon jeg har glemt noget   Ellers er det nok også bare en "hygge med familien -dag", hvor Kenneth kommer hjem fra job.
Batterierne skal (forhåbentligt) lige lades op, inden det bliver hverdag igen. Det er lidt hårdt at være startet i praktik igen, og skulle SÅ TIDLIGT op med pigerne (jeg møder klokken 7:00!!!)

I næste uge står den på 2-års undersøgelse (Celina), besøg hos ørelægen (også Celina) og fødselsdag i vuggestuen om torsdagen.
Og så 2-års fødselsdag for familien hele weekenden   

Anmeld

13. maj 2011

otlitrom

Tak! Og i lige måde!

Dagen idag er gået med brunch med veninderne, og reception for min svoger der blev udlært lastbilmekaniker igår.

I aften har jeg kørt manden til fodbold. Han spiller på et hold kun for færinger, og det er jo lidt hyggeligt, når man til tider kan føle sig lidt alene i store DK! De har sommerafslutning, så jeg tror jeg så en Rema pose med dåsebajere smutte i træningstasken? Jeg ser ham nok først engang i nat.. Om lidt triller jeg ud til min far og siger hej. Har ikke set ham læææænge, da han arbejder meget. Vi plejer ellers at ses flere gange om ugen..

I morgen skal jeg meningskondensere mit interview til min BA (dødens pølse), og begynde på analysen.. I morgen aften giver vores vennepar aftensmad. Min venindes storesøster er kommet med to store sække med babytøj som jeg må sortere, så det skal vi hente. Så sødt af hende!

Søndag.. bum bum... Tror måske bare vi skal hygge på sofaen og være kærester.. Det har vi ikke gjort i evigheder...

Anmeld

13. maj 2011

h_bernie

i lige måde.

Jeg skal hygge alene hjemme med Alberte. Manden skal til noget racing i Århus med sønnike. Så det bliver ren tøsehygge, måske middagslur til mor her og ellers ren afslapning.

Tror jeg skal prøve mit kreative gen og går nok i gang med at sy ballonbukser til Alberte. Synes ligesom det er gemt godt væk efter jeg har fået børn.

Anmeld

15. maj 2011

Mira0911

Det lyder jo hyggeligt hver i sær... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.