MD Scanning... er faktisk blevet lidt nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Aagaard

Hej Tøser!
Vi skal til MD-scanning idag og jeg har ellers glædet mig meget, men nu er jeg faktisk gået hen og blevet en smule nervøs. Tænk hvis alt ikke er som det skal!
Jeg er nemlig lidt i tvivl om det er "baby-vokser-helt-vildt, hvilket-er-godt" ondt jeg har haft de sidste dage, eller det er "det-her-er-ikke-så-godt-ondt"
Det gør ikke meget ondt, er bare ubehageligt og jeg bløder ikke. Så min sunde fornuft siger mig at jeg bare skal tage det roligt. Men jeg kan ikke lade være at blive lidt nervøs alligevel

Nå men der kommer jo nok en update i aften eller imorgen om hvordan det hele arter sig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Ønskeønskeønskebarn

Hej hej

Tro du skal tage det helt roligt og glæde dig til at se den lille baby igen... Jeg har forstået på mange af mine veninder som har deres at man i andet trimester godt kan være mere øm i maven end ellers. det går stærkt lige nu. Jeg selv kan også mærke a der sker en masse derinde og har også mere murren i maven, lænden og lysken end jeg plejer...

som du selv siger, så længe man ikke bløder går det nok. Jeg prøver i hvert fald at sige til mig selv at det er ligamentsmerter..

knus og god dag, glæder mig til din update

Anmeld

13. maj 2011

mamiolvi

Held og lykke... Håber det hele går godt, men jeg kan godt følge dig , går selv rundt og er dødnervøs, syntes ikke der sker noget med maven, mærker ikke liv endnu osv.. er i dag 18+4... jeg skal scannes den 26 og vi glæder os rigtig meget...
Kram til dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.