men sphmm fotograf bilder hvad skal man vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Benjamins'mor

Jeg kan desværre ikke hjælpe med noget.

Men jeg har lige et spørgsmål. Er det billeder du har fået taget gratis, siden der står Photocare over det hele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

lounika

benjamins'mor skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe med noget.

Men jeg har lige et spørgsmål. Er det billeder du har fået taget gratis, siden der står Photocare over det hele?

uanset om de er garist eller ej der inde så tager hun nok 25 bilder af dig og lægger på en side kun du kan se på ders hjemmside så skal du bestille der ud far hvad bilder du ønsker at købe uden tekst på jo.. men jeg kan ikke vælge... men ja jeg fik dem taget gratis også det bilde jeg ønsker at få fremkaldt betaler jeg så for der inde og de fjerner teksten.. det smart nok syntes jeg..

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

lounika skriver:

uanset om de er garist eller ej der inde så tager hun nok 25 bilder af dig og lægger på en side kun du kan se på ders hjemmside så skal du bestille der ud far hvad bilder du ønsker at købe uden tekst på jo.. men jeg kan ikke vælge... men ja jeg fik dem taget gratis også det bilde jeg ønsker at få fremkaldt betaler jeg så for der inde og de fjerner teksten.. det smart nok syntes jeg..

Ja, det er faktisk meget smart.

Anmeld

13. maj 2011

lounika

ellers ville jeg jo selv bare kunne printe dem ud .. så giver det jo ingen mening for fotografen at tage dem gratis hehe..

man skal minst vælge et bilde ellers skal man betale 300 for de er blevet taget

Anmeld

13. maj 2011

SiLiMiMa

nr 5 - der kan man se et smilehul - (ja, jeg har altså noget med smilehuller)

men de er altså bare flotte alle sammen!

heidi

Anmeld

6. juni 2011

Isabeau

lounika skriver:

fik taget en stak bilder ved en fotograf ( gartis) fordi man er garvid men så skal man bestille mindst 1 af dem det da svært at vælge syntes jeg..

har du valgt? Jeg havde ellers taget nr. 2 billede Så fin en mave

Anmeld

6. juni 2011

sne190810

Marco2 skriver:

Nr 2

Enig

Anmeld

6. juni 2011

SkrukUngKvinde

Nr 3 

Anmeld

6. juni 2011

lukasmor

lounika skriver:

fik taget en stak bilder ved en fotograf ( gartis) fordi man er garvid men så skal man bestille mindst 1 af dem det da svært at vælge syntes jeg..

Synes de alle sammen er hammer flotte!!

Anmeld

6. juni 2011

Madam Blå

Nummer to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.