Puh ja nu nærmer jeg et skarpt hjørne. Har altid tænkt at jeg skulle holde en stor fest, når jeg fyldte 30 år. Synes dog ikke det er det nemmeste med Alberte der kun er ½ år og i øvrigt er stort set alle i vores omgangskreds gravide eller har lige født, så ingen af dem kan være med på en stor fest.
Nu overvejer jeg at holde fødselsdag for alle mine veninder med god middag hjemme hos os selv. Så kan de tage deres unger med og de gravide kan slappe af her.
Nogle der har nogle gode forslag til, hvad man ellers kan gøre? Vil faktisk rigtig gerne fejres på min runde fødselsdag
Jeg fylder 30 år i Juli..

Vi holder "have-fest". Det bliver stille og roligt ved borde udenfor.
Med tærter, salat og andet nemt, som min dejlige mor vil hjælpe mig med at sørge for. Så står det tilgængeligt som "ta selv". Og så kaffe + kage.
Om aftenen vender vi en pølse på grillen.
Og så kan de ældste tage hjem efterhånden. Så tror jeg vi skruer langsom mere og mere op for musikken og indtaget af øl og vin efterhånden som aftenen skrider hen.... 
Jeg syntes da en hyggelig middag med dine nærmeste veninder, lyder rigtig hyggeligt og passende, når nu I alle enten er gravide eller har små børn, mv.
Anmeld