Jannie Danielsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. februar 2008

Doktor Doolittle

Hej Jannie

Jeg har sådan tænkt på jer, hvordan går det med det hele (?)

Knus fra Tina(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

Jan9e D

Hej Tina.

Jo det går da lidt bedre. Jeg var jo til lægen sidste mandag, og fik taget blodprøver i tirsdags, og dem fik jeg svar på i dag. Alle prøver er normale, - D vitamin som der endnu ikke var svar på endnu.

Jeg har fået snakket med min mor, men der er stadig ingen forståelse, så nu er det bare mest smalltalk, men min ex vil gerne tage Mathine noget mere for at aflaste mig.

Jeg er begyndt at lave en madplan som du forslog, og det giver da lidt overskud. Har bestilt en vaskemaskine som kom i lørdags, og det gør da også tingene noget nemmere.

Da jeg snakkede med lægen i dag, snakkede vi om muligheden for pension eller flex, og jeg skal snakke med dem på Hjerte amb, på rgh på torsdag, hvor jeg skal ind hele dagen, til pace amb, ekko og samtale. Havede ellers håbet på at min mor ville kunne tage med derind, or jeg er meget spændt på at høre hvordan det står til med min hjerteklap, og den skal udskiftes nu eller vi skal vente endnu et ½ år. Men jeg må bare tage derind alene, og se realiteterne i øjenen, som jeg har gjort så mage gange før.
Så jeg håber på at de vil få fat i socialrådgiveren derinde så jeg kan komme lidt vidre med hva der dog skal ske med mit liv. Og hvad jeg kan magte ect ect. For jeg orker ikke alt det med min fam prøver at presse mig til job ect.

Men ellers er mit humør blevet bedre, men jeg er ikke på toppen, det er der alt for mange uaflarede ting i mit liv til.

Men 1000 tal for at du spurgte.
Knus Jannie

Anmeld

25. februar 2008

Githa

:$ Puha du lyder til at have det skidt med helbredet... håber det er okay jeg svarer trods jeg ikke kender dig.

Men jeg vil bare ønske dig alt mulig held og lykke med og håber på det bedste for dig.

/Githa

Anmeld

26. februar 2008

Doktor Doolittle

Jannie Danielsen skriver:

Hej Tina.

Jo det går da lidt bedre. Jeg var jo til lægen sidste mandag, og fik taget blodprøver i tirsdags, og dem fik jeg svar på i dag. Alle prøver er normale, - D vitamin som der endnu ikke var svar på endnu.

Jeg har fået snakket med min mor, men der er stadig ingen forståelse, så nu er det bare mest smalltalk, men min ex vil gerne tage Mathine noget mere for at aflaste mig.

Jeg er begyndt at lave en madplan som du forslog, og det giver da lidt overskud. Har bestilt en vaskemaskine som kom i lørdags, og det gør da også tingene noget nemmere.

Da jeg snakkede med lægen i dag, snakkede vi om muligheden for pension eller flex, og jeg skal snakke med dem på Hjerte amb, på rgh på torsdag, hvor jeg skal ind hele dagen, til pace amb, ekko og samtale. Havede ellers håbet på at min mor ville kunne tage med derind, or jeg er meget spændt på at høre hvordan det står til med min hjerteklap, og den skal udskiftes nu eller vi skal vente endnu et ½ år. Men jeg må bare tage derind alene, og se realiteterne i øjenen, som jeg har gjort så mage gange før.
Så jeg håber på at de vil få fat i socialrådgiveren derinde så jeg kan komme lidt vidre med hva der dog skal ske med mit liv. Og hvad jeg kan magte ect ect. For jeg orker ikke alt det med min fam prøver at presse mig til job ect.

Men ellers er mit humør blevet bedre, men jeg er ikke på toppen, det er der alt for mange uaflarede ting i mit liv til.

Men 1000 tal for at du spurgte.
Knus Jannie

Kære Jannie

Tak for svar :) Jeg synes det lyder som om det går langsomt fremad. Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med på torsdag, det bliver nok en svær dag for dig.
Prøver din familie at presse dig til at arbejde? Jeg synes du skal følge dit eget hjerte, du ved bedst af alle, hvad du kan klare, og der synes jo ikke at være den store opbakning fra din familie, så mon ikke de bare skulle blande sig udenom dine dispositioner mht. arbejde?

Knus fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.