Åh åååh fredag den 13.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Vinker

Er der nogen der er overtroiske? Nogen der har det skidt med datoen idag? Eller rør det jer slet ikke?

Jeg tror nu egentlig ikke på alt det der med at fredag den 13. skulle være værre ned andre dage, men alligevel kan jeg da ikke komme udenom at jeg har sagt til Morten at han ikke kan være bekendt ikke at være hjemme i aften og nat når nu det er fredag den 13. :p Han grinte bare og spurgte om jeg ikke skulle se nogen af de film der så kommer i fjernsynet i aften. men nej bange er jeg nu ikke.

Har en veninde der har termin idag - er det godt eller skidt? Ej det har jo ingen betydning ;)

Vil bare lige høre hvordan I har det med denne famøse dato

God weekend til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

<3

HAHA er ikke overtroisk MEN når det er sagt så skulle jeg flyve engang på fredag d.13 og der var ret mange mennesker i det fly der var bange og kan godt love for at det var en lang tur med al den frygt Kan nu ikke forstå hvorfor de valgte at flyve på fredag d13 hvis de var bange. Jeg selv havde ikke skænket det en tanke inden der kom en masse "morsomheder" ...

Man undres!

Anmeld

13. maj 2011

Ida.

Min lillesøster er født fredag d. 13. (oktober 1992), så fredag d. 13. er for mig en dejlig dag

Anmeld

13. maj 2011

BinaMor

min gabriella har fødselsdag idag. så den skal fejres

Anmeld

13. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Jeg tænker ikke ret meget over det:-D

Anmeld

13. maj 2011

Ni-ko-li-ne

BinaMor skriver:

TILLYKKE!!!!

Anmeld

13. maj 2011

h_bernie

Jeg tænker overhovedet ikke over det. Men ønsker heller ikke at se de film der sikkert kommer i tv i aften...er slet ikke til gyserfilm.

Anmeld

13. maj 2011

sarahb

Det siger mig ikke noget...
Jeg skal ikk sidde og de gysere men det hader jeg også og gør det heller ikke alle andre dage
Så i dag er det Bare fredag og bare den 13.

Anmeld

13. maj 2011

Barbamama

Jeg har det skal stille og roligt med den dato. Til gengæld er jeg bange for sorte katte der løber over vejen (jeg skal spytte mig over venstre skulder og sige 7.9.13.) og hvis jeg vælter salt ryger der noget over venstre skulder. Og så banker jeg generelt meget under bordet og siger 7.9.13. hvis jeg nævner noget jeg ikke har lyst til sker. Jeg er mærkelig

Anmeld

13. maj 2011

Vinker

BinaMor skriver:

ja så er det helt sikkert en god dag. TILLYKKE med hende :o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.