Hej kaka4
Nu har jeg ikke født endnu, men har jo født to gange tidligere. Første gang raslede det også af mig og jeg var SÅ urolig for mælkeproduktionen... men hvis du spiser og drikker godt med vand, så kan du altså ikke gøre andet.
Min søn var lidt slank, fordi han var født 4 uger før termin, og jeg fik så mange bemærkninger omkring: har du nu næring nok i din mælk, og er du sikker på at du producerer nok mælk... bla, bla, bla... det er så svært ikke at lade sig gå på af det, specielt, hvis ens lille bebs ikke springer alle vækst-skalaer. det burde forbydes med de kommentarer, for de bringer bare intet godt med sig overhovedet...
Men, men... slap af, det er det bedste du kan gøre.. jeg kunne i hvert fald mærke forskel på min bryster om aftenen på dage hvor jeg havde været på farten hele dagen, der var der ikke produceret så meget... så hvis du holder af at læse, strikke, hækle, se dumme serier i fjernsynet, så har du nu alletiders alibi... slap af, så gir du din krop de bedste betingelser for at producere mælk, og så kan du ikke gøre mere... ille alle børn skal have elastikker på arme og ben... så længe hun trives, vokser og sover nogenlunde...
men jeg ved det er nemt at sige, for det fylder bare alt i en, hvis der er den mindste tanke om at man måske ikke kan give næring nok til sin lille guldklump...
Du skal i hvert fald have et
herfra
Stine
Anmeld