tillykke til alle jer der har født på det seneste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

kaka4

kære piger,

Jeg blev mor til Luca den 5. april og har en søn i forvejen på 4 år og jeg når bare intet andet end at få tingene til at køre rundt herhjemme. Luca er fantastisk og det går rigtigt godt, men jeg har meget lidt tid til bl.a. at gå på nettet. Så jeg er ked af, at jeg ikke har fået svaret på en masse indlæg (det er ikke fordi jeg ikke har lyst eller gider, men pga manglende tid) - så til alle jer pragtfulde  piger som har født de skønneste prinser og prinsesser den seneste stykke tid - kæmpe tillykke - jeg håber det går rigtigt godt i de små hjem. Håber jeg får lidt mere tid på sigt :-)

Held og lykke til alle jer som går og venter spændt - I skal glæde jer så meget :-)

Kram kaka4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Stine Raaholt

Der er bare tryk på den første tid, sådan er det... håber det går rigtig godt og dejligt at du nyder dit lille vidunder

tænker at vi kunne lave en billedbog, hvor vi kan lægge billeder efterhånden som vi har overskud til det... så kan vi følge lidt med i hinandens babyliv... og det er så dejligt at se billeder af de skønne små...

kram S

Anmeld

13. maj 2011

HeidiGade

Der er ingen "Hard feelings" her.... I hvert fald ikke hvis du spørger mig.

Man er på når man har tid og lyst, og sådan er det bare. Vi ved jo godt alle sammen, hvad der kommer i første række når vi er gravide eller har født.

Så skriv når du har overskud, det er også på det tidspunkt, jeg gør det 

Knus Heidi

Anmeld

14. maj 2011

Line Højdal

Der er bare en anderledes prioritering når man er blevet mor - om det så er for 1. 2. 3. eller 4. gang... Der er pludselig et lille nyt menneske der kræver ens opmærksomhed og som man dårligt kan få øjnene fra

Jeg har endnu ikke fået skrevet min fødselsberetning færdig - tiden er der bare ikke!

Og nu vågner min lille Aske... så nu vil jeg slutte for denne gang!

Tak for din hilsen!
Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.