shit !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Anonym trådstarter

fuck det var da mange penge sådan omkring regnet det bliver jo nok mere måske mindre men over 100.000 det jo sygt :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Troldemommi

hvis i vil bruge over 100,000 kr på jeres bryllup er det jo kun jeres valg, jeg står også og skal giftes om et par måneder men vores bryllups budget er "kun" på ca 35000.Men det er jo op til hvad man ønsker sig, men som min kæreste engang sagde til mig prøv at dele de penge op sådan her

i er måske gift i 30 år måske mindre måske mere :-)

100,000 divideret med 30 er 3333 om året og

3333 divideret med 12 er 277 kr om måneden

så er det ikke 277 kr værd om måneden at være gift med sin drømmemand :-)

og forresten Tillykke med det :-)

Monica

Anmeld

13. maj 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

fuck det var da mange penge sådan omkring regnet det bliver jo nok mere måske mindre men over 100.000 det jo sygt :O

Vi bruger omkring 60.000 på vores (60 gæster).

Anmeld

13. maj 2011

musse1

Anonym skriver:

nu ved jeg ik hvor mange gæster i har inviteret.

vi var ca. 35.

på der hvor det skulle holdes ink mad,tjener, pynt.

ringe, tøj til os alle, musikker,pynt til kirken, nogle spicale ting med vores navn, bryllupskage, fotograf fra kirken til midnat, hvor de var to så den ene filmede, hvor vi så fik billede og 2 album også,alle billederne ridigeret på en cd og bryllupsvidioen redigeret på en cd. leje af bil vi bliv kørt i fra kirken til feststedet. bryllupsrejse i 2 uger og lommepenge. der kostede os 100000 kr.

så ja går an på hvad man forlanger og hvad man har med ind i det.

Anmeld

13. maj 2011

Mumto3

Vi brugte ca. 120.000kr ALT INKLUSIV på vores bryllup for 8 år siden, og den dag i dag nyder vi stadig at vi fik så fantastisk et bryllup. Det er en dag vi 'har sammen' og som vi altid vil snakke om, mindes og glædes over. -også selvom ikke alt gik som vi havde forestillet os. På selve dagen var det ikke sjovt, men bagefter er alle de småting der blev anderledes  bare en del af at være 'vores' dag! men ja det er sindsygt mange penge, men vi har aldrig tænkt over det! Vi har ALDRIG sagt: hvis vi bare havde sparret på brylluppet så kunne vi....... , og det tror jeg er vigtigt! Når pengene er brugt, så er de brugt. Man skal ikke gå og 'bruge' dem igen inde i hovedet (hvis du forstår hvad jeg mener...)

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Vi brugte ca. 120.000kr ALT INKLUSIV på vores bryllup for 8 år siden, og den dag i dag nyder vi stadig at vi fik så fantastisk et bryllup. Det er en dag vi 'har sammen' og som vi altid vil snakke om, mindes og glædes over. -også selvom ikke alt gik som vi havde forestillet os. På selve dagen var det ikke sjovt, men bagefter er alle de småting der blev anderledes  bare en del af at være 'vores' dag! men ja det er sindsygt mange penge, men vi har aldrig tænkt over det! Vi har ALDRIG sagt: hvis vi bare havde sparret på brylluppet så kunne vi....... , og det tror jeg er vigtigt! Når pengene er brugt, så er de brugt. Man skal ikke gå og 'bruge' dem igen inde i hovedet (hvis du forstår hvad jeg mener...)

præcis vi gider ikke og skulle sparer på vores bryllup jo det vores begges drømme bryylup og vi begge har ret stor familie så ja det bliver en del dyrer.. men vi vil bare ikke tænke på vi kun har et hvis beløb da vi bare gerne vil have vores drømmebryllup. og tænke tilbage på at det var sgu pengene værd men havde dog ikke regnet med det ville blive så mange penge.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.