Taber holdet... Det er vores navn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.585 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. november 2008

twinboys

Vi holder vejedag hver tirsdag morgen... Så inden tirsdagen er omme skriver vi vores vægt ind under den uge vi har...

Jeg skal nok starte den hver tirsdag...

Hvilken kur er i på???

Vægtkonsulenter

Weightvogterne

Andet og hvad er det ??

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

Zuzet

Hej Majbritt og jer andre

Jeg har vejet mig her til aften og den sagde 67,3 *gys* mit mål er de 60 kg.

Jeg er ikke på nogen af de kure, jeg vil bare lade slik og alt det andet usunde være og spise lidt mindre...

Derudover vil jeg træne maven hver aften, den trænger sgu rigtig meget til det

Hilsen

Lotte

Anmeld

11. november 2008

Miamaja

jeg gaar 2 ture med guldklumpen og hunden hver dag. 1 - 1/2 time ialt. og spiser en masse aebler og sunde ting derhjemme.

mit eneste problem er at man gaar ud og spiser ret ofte i usa, og det kan jeg ikke sige nej til, for jeg eeeeelsker at blive inviteret paa restaurant. og sidste uge var vi ude og spise 3 gange. ps naar jeg er ude kan jeg bare ikke kun bestille en salat

saa har kun smidt 1 enkelt kilo endnu da. jeg har 4 kilos overvagt jeg vil tabe og som jeg kalder min "efter baby vaegt"haha

Anmeld

11. november 2008

3rollinger

Jeg vil ogsaa vaere en taber!! Jeg vejer idag alt for meget, hvilket svarer til 72,5 kg og vil gerne ned og veje ca 65-67 kilo.

Har aldrig foer vejet saa lidt (omend en kort periode maa jeg have kommet forbi der jeg var paa vej mod de 80 ) , saa jeg ved ikke helt hvad der er klaedeligt. Men BMI maessigt maa jeg veje mellem 76 og 62.

Jeg er paa WW og faar kun motion naar jeg leger med ungerne og gaar op af rulletrapperne i metroen . Ved ikke hvordan jeg ellers skal finde tid til det.

Min generelle kost er rimelig sund og varieret med mange groentsager, fisk, koed, frugt, etc, men saa er jeg bare superslikken og det er der mit problem ligger.

Yes we can!!

Knus
Trine

Anmeld

11. november 2008

Bamseboet :D

jeg har min veje dag søndag morgen, så derfor er mine tal ikke helt opdateret, men vil helst ikke have flere veje dage...

min vægt :
2. nov: 84,1
9. Nov: 82,9

målet er at tabe 700 gr om ugen...

ville gerne tabe 20- 25 kg ialt,
-en første mål er 10 kg til d. 8. Februar 2009

er ikke på nogen bestemt kur, men er bare begyndt at tænke over hvad og hvor meget jeg spiser.

Anmeld

11. november 2008

Honningblomst

Tja, jeg vejer jo egentlig det jeg skal, men i min verden er det nemt at tabe sig, det hårde er at holde den...vil dog gerne lige tabe et kilo eller to så jeg er under 60 kg. Men den vægt jeg har når jeg opereres, det bliver min faste vægt.
Jeg lever sundt og undgår alt der feder...og at spise sent om aftenen...
Knus Eva.

Anmeld

11. november 2008

3rollinger

Eva skriver:

Tja, jeg vejer jo egentlig det jeg skal, men i min verden er det nemt at tabe sig, det hårde er at holde den...vil dog gerne lige tabe et kilo eller to så jeg er under 60 kg. Men den vægt jeg har når jeg opereres, det bliver min faste vægt.
Jeg lever sundt og undgår alt der feder...og at spise sent om aftenen...
Knus Eva.

Eva, hvor hoej er du egentlig? Bliver snart helt bekymret for dig, for du skal altid lige tabe 1-2 kilo!!!

Anmeld

11. november 2008

Honningblomst

Trine Spanien skriver:

Eva, hvor hoej er du egentlig? Bliver snart helt bekymret for dig, for du skal altid lige tabe 1-2 kilo!!!

165cm, så jeg er jo en lille fis...så tror som der skal ti kg til før det ville se slemt ud.
Men jo, der mangler altid lige et par kilo...
Knus..

Anmeld

11. november 2008

3rollinger

Eva skriver:

165cm, så jeg er jo en lille fis...så tror som der skal ti kg til før det ville se slemt ud.
Men jo, der mangler altid lige et par kilo...
Knus..

Okay, saa faar du lov lidt endnu .

For mig med min stoerrelse lyder 60 kilo jo af ren anoreksi, hi hi.

Knus

Anmeld

11. november 2008

Liva

Hej...

Er også lige med. Vejer i dag 78 kg - skulle gerne ned på 60, hvor jeg var før jeg blev gravid første gang for 3 år siden - har dog i fordums tid vejet 96 (for 6 år siden), så overvægt ved jeg alt om.

Vejede for et par uger siden 82, så det går da fremad, synes dog det har stået lidt stille de sidste par dage.

Foreløblig satser jeg på en kostomlægning, der hedder ned med fedt og kulhydrater op med proteiner, så masser af kød og salat - den har før virket så det gør den forhåbentlig også igen (i øvrigt en ugebladskur fra alt for damerne). Ved dog at kostomlægning alene ikke gør det, så lige om lidt, når overskudet er der finder jeg mit sjippetov frem...

Kh Liva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.