ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

nellemann24

håber alle nyder at der ikke er kommet så meget regn om dagen...

jeg ville hører hvor folk skulle hen på ferie?

Da min ferie bliver nogle små weekender sammen med mænden, og vi tager afsted på den første i morgen og glæder mig sådan til at komme op til ebletoft..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

sabrina89

Vi skal en tur på camping i kristihimmelfart ferien. og så skal vi en uge eller 2 til Jylland med campingvognen. Glæder mig så MEGET til ferie..

Anmeld

12. maj 2011

Ka+Ma=Be

Vi skal desværre ikke noget Har ikke været på ferie i mange år, pga. økonomien, så vi bliver bare her

Anmeld

12. maj 2011

quindelist

Vi plejer gerne at rejse hele august, -og så langt væk som muligt,  for jeg har rigtig meget høfeber som topper i august

Men liiiiiiiige netop i år bliver vi så hjemme, der er jo alligevel ikke nogen flyselskaber der vil have mig med ud og flyve  og jeg vil nu også foretrække at føde herhjemme og ikke på en eller anden ø i asien

Hvis vi lige finder et super tilbud på et sommerhus i løbet af sommeren så kan det sagtens være vi slår til, men umiddelbart ingen planer.

Anmeld

13. maj 2011

nellemann24

Katte87 skriver:

Vi skal desværre ikke noget Har ikke været på ferie i mange år, pga. økonomien, så vi bliver bare her

vi har heller ikke råd til det helt store og min mand starte firma op sidste år, så det er vi først begynde at kunne se det nu.

men man kan altid finde på noget der hjemme og lave og tro at jeg måske bare skal nyde solen (hvis den kommer) nyde i svigermors have. også hjem og hjemme familien til gelsted marked...

Anmeld

13. maj 2011

nellemann24

ja vi kommer først ud og flyve om nogle år, savner det ellers meget. man nyder det på en anden måde at være i varmen og ikke skal lave noget. 

Anmeld

13. maj 2011

SaNiNa

Ja vi har også kun fået 10 dråber hvis vi overhovede har fået det.

vores ferie kommer til at forgå her hjemme da jeg jo går sygmeldt og ikke kan klare så meget aktivitet. men så nyder vi vores have og Nicklas elsker det jo også.

Anmeld

15. maj 2011

Happiness

Vi skal ikke noget her til sommer. Jeg er jo på barsel, og kæresten venter med at holde sin ferie, så vi kan gå lidt tid sammen Og så kommer lillemanden jo til juli, så det er også begrænset hvor meget jeg orker

Men vi vil så tage til Mallaga i et feriehus til April. Så er lillemanden 9 måneder, så der får han sin første flyvetur Så har vi eget køkken, så man selv kan lave grød til ham, og have lidt mere frirum.

Vi elsker at rejse, dog plejer Thailand og lign. at stå på menuen, men vi vil ikke flyve så langt med en baby. Så vi bliver indenfor en radius af de ca. 5 timer i fly. Men vi har valgt at vi stadig vil rejse selv om vi skal være forældre. Det er en af vores prioriteter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.