Øv altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Vinker

Niklas Emil og jeg er alene hjemme stort set hele weekenden og jeg aner ikke hvad vi skal lave. Jo selvf skal vi da hygge os sammen og lave alt det vi normalt ikke må :o) Men er bare så ærget over at jeg ikke har kunnet få nogle aftaler i hus med veninderne. De skal alle sammen et eller andet og det er bare for typisk. Det havde jo lige været perfekt til at storhygge med dem man så sjældent har tid til at ses med :(

Men nå, det er bare SÅ TYPISK at når jeg endelig har tiden til at lave en masse med tøserne, ja så kan de ikke - Hvor uheldig må man have lov at være.

Og ja de lover regn i weekenden, det er fredag den 13. og oveni så har jeg fået af vide af manden at jeg har købestop for denne mdr....

Nå men vi skal nu nok trods det få det bedste ud af weekenden mig og lillemanden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

h_bernie

Jamen rigtig god weekend men kender godt følelsen.

Jeg skal også bare være alene både lørdag og søndag med Alberte. Manden snupper August med til racing i Århus. Men det bliver helt hyggeligt bare at have ét barn i hjemmet, som jeg kan hygge med.

Anmeld

12. maj 2011

Laulund87

Købestop, ej det var da modbydeligt! Uden ironi!

Håber i hygger og finder på noget spændende, trods alt

Anmeld

13. maj 2011

sarahb

Ihhhh hvor typisk!!!!! Du er velkommen her i Kbh

Anmeld

13. maj 2011

Vinker

sarahb skriver:

Ihhhh hvor typisk!!!!! Du er velkommen her i Kbh

tak skattepige. ærgeligt der er så langt ellers ville vi MEGET GERNE være kommet!

Anmeld

13. maj 2011

sarahb

Vinker skriver:

tak skattepige. ærgeligt der er så langt ellers ville vi MEGET GERNE være kommet!

Ja det ville være hygsomt

Anmeld

13. maj 2011

Vinker

sarahb skriver:

Ja det ville være hygsomt

er slet ikke i tvivl om at vi ville få det hyggeligt sammen med drengene ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.