Underlige drømme under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.188 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

lycly

Jeg er gravid i 7. måned med en lille pige, og lige siden jeg blev scannet første gang har jeg haft de mest mærkelige drømme om natten. Drømmer blandt andet at hun er lille bitte, at jeg glemmer hende alle mulige steder osv osv. 

Jeg har læst at det er meget normalt, så jeg tænkte at det kunne være sjovt at høre hvad i andre drømmer af bizarre drømme ? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Ja det er helt normalt.... Her er den stensikker, jeg drømmer flere gange i ugen at min mand forlader mig til fordel for en anden kvinde og lader mig stå alene med 2 børn og den lille nye på vej....

Når jeg kommer lidt længere hen (er 26+3 idag) Så begynder jeg at drømme at hun er misdannet osv.....

Anmeld

12. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Luna F. skriver:

Jeg er gravid i 7. måned med en lille pige, og lige siden jeg blev scannet første gang har jeg haft de mest mærkelige drømme om natten. Drømmer blandt andet at hun er lille bitte, at jeg glemmer hende alle mulige steder osv osv. 

Jeg har læst at det er meget normalt, så jeg tænkte at det kunne være sjovt at høre hvad i andre drømmer af bizarre drømme ? :-)

Drømmer også at jeg har et barn som jeg glemmer, og glemmer at amme. Håber jeg bliver en bedre mor i virkeligheden

Anmeld

12. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Ja det er helt normalt.... Her er den stensikker, jeg drømmer flere gange i ugen at min mand forlader mig til fordel for en anden kvinde og lader mig stå alene med 2 børn og den lille nye på vej....

Når jeg kommer lidt længere hen (er 26+3 idag) Så begynder jeg at drømme at hun er misdannet osv.....

Den drøm har jeg også.

Min mand drømmer at jeg går fra ham, og får en abort trods jeg også i drømmen er højgravid. Han vågner ved at han ligger og klynker

Anmeld

12. maj 2011

SussieThyssen

Luna F. skriver:

At jeg tabte dem alle mulige mærkelige steder..eller jeg havde et hul i maven og kunne tage dem ud og vaske dem og skifte ble på dem, mens de lå i min mave
Og sådan nogle ungerlige ting..Hehe.
De hormoner er nogle besynderlige nogle.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. august 2011

Kærligt par

Jeg drømmer også ofte at min mand går fra mig eller bliver ligeglad med mig. Virkelig en skarp kontrast til hvordan vi i virkeligheden har det sammen. Jeg drømmer nogle gange om vores baby, men jeg kan aldrig huske hvad jeg drømmer om hende..??

Men jeg har også drømt meget i min graviditet. Dog skal det siges, at jeg også var en drømmer før, bare om mange andre ting..

<kh. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<kærlig par

Anmeld

5. august 2011

Emily2012<3

Jeg drømmer også nogle underlige drømme.. 

Feks at jeg finder kæresten godt igang med hans eks som er mor til hans 2 børn.

Og så har jeg drømt 2 gange at det bliver en dreng jeg skal have.

Anmeld

5. august 2011

MorTil2<3

Årh det var rart at høre jeg ikke er den eneste der drømmer om ubehagelig ting med min mand .... Det er bare ikke sjovt!!

Anmeld

5. august 2011

maria87

Luna F. skriver:

jeg havde de væreste marridt i hele min graviditet, ikke om barnet men virkelig nogle uhyggelig ting, tit om natten vækkede min kæreste mig for at berolige mig fordi jeg sempelhen lå og skgreg og græd og nogle gange lå jeg og kaldte på min Mor, som døde i 2002. 

til sidst var jeg virkelig bange for at være alene hjemme i den lejlighed vi boede i... kan stadig huske nogle af drømmene, men de er for klamme til at jeg vil gentage dem på skrift, men det er meget normalt at drømme mærkelig drømme i graviditeten... 

Anmeld

5. august 2011

Frk Mig

Jeg drømmer tit at per går fra mig fordi at jeg er blevet tyk fordi at jeg er gravid ..

I den ene drøm drømte jeg at vi sidder og snakker om aftensmad og han spørger om hva vi skal have. og jeg siger jeg ved det ikke fordi at jeg har kvalme .. for han så siger at han går tilbage til hans eks fordi at hun skal have steg .. griner 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.