Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou87 skriver: Hej Igen Tøser! Laver lige en ny tråd for at det er lidt mere overskueligt... Vi har fundet en dato (da den sidste ramlede lidt sammen med kommende legestue samt kagemøde dag ) Den nye dato: Søndag d. 29 maj kl. 13 hos mig her i Sorø. Alle tager lidt med hver i sær til hygge, jeg skal nok stille alt drikkelse til rådighed i form af kaffe, the, sodavand og lign. Skriv gerne hva du ønsker og tage med, så der ikk er dobbelt. Og ved tilmelding sender jeg jer en PB med min adr KOOOM FRISK PIGER Og børn er selvfølgelig også velkomne, både jeg og Mth1987 har vores døtre med
Hej Igen Tøser!
Laver lige en ny tråd for at det er lidt mere overskueligt... Vi har fundet en dato (da den sidste ramlede lidt sammen med kommende legestue samt kagemøde dag ) Den nye dato:
Søndag d. 29 maj kl. 13 hos mig her i Sorø. Alle tager lidt med hver i sær til hygge, jeg skal nok stille alt drikkelse til rådighed i form af kaffe, the, sodavand og lign. Skriv gerne hva du ønsker og tage med, så der ikk er dobbelt. Og ved tilmelding sender jeg jer en PB med min adr KOOOM FRISK PIGER Og børn er selvfølgelig også velkomne, både jeg og Mth1987 har vores døtre med
Super godt initiativ
Kan bare desværre ikke /:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Astasmor skriver:øvvv har ingen transportmuligheder. ville da ellers ha været hyggeligt. men horsens ligger også et stykke der fra jo. desværre.
mth1987 skriver: Ja det må man da sige at det gør
Ja det må man da sige at det gør
CelinasMoarh skriver: Super godt initiativ Kan bare desværre ikke /:
Astasmor skriver:ja. der bliver ikk arrangeret ret meget her i nærheden syntes jeg så det jo med at springe på hvor man ellers kan hvis man ellers har muligheder for at komme frem eller tilbage jo.
mth1987 skriver: Det var da ærgerligt det har været super hyggeligt de andre gange
Det var da ærgerligt det har været super hyggeligt de andre gange
Ja det tror jeg da gerne..!!
Ville også super gerne med , men det må blive næste gang så
mth1987 skriver: Det da ellers frisk at du gad tage så langt. Ellers må du selv sætte lidt igang derovre
Det da ellers frisk at du gad tage så langt. Ellers må du selv sætte lidt igang derovre
CelinasMoarh skriver: Ja det tror jeg da gerne..!! Ville også super gerne med , men det må blive næste gang så
Astasmor skriver:har prøvet. man ja må jo lige prøve en gang til. nu er vejret jo også rigtig ved at være til at man kan tilbringe en dag uden for i stedet for at sidde inde i en lejlighed eller sådan noget jo
mth1987 skriver: Ja det bliver rart at ku være ude
Ja det bliver rart at ku være ude
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128