omg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

sismofutten

Ja, ville også selv havde anbefalet de to sider som der er blevet skrevet - dem brugte jeg selv, de er bare super gode - bl.a. er der "tjek-liste", og du kan skrive sammen med andre der står i samme situation, og så er der masser af annoncører :-)

God fornøjelse, og sig endelig til, hvis jeg kan hjælpe med noget :-)

(P.S.: Ang. dato - find først en kirke, ring til dem og hør hvornår de har tid og plads - og find så et sted, I vil holde brylluppet og få datoen til at passe her ;-))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

MichellaMalou

Fam. BS skriver:

Så lidt :-) Håber det kan hjælpe lidt på vej :-)

det har hjulpet helt vild meget.. for nu vi da lidt igang plus den jo os regninger tingene ud for os,,

Anmeld

12. maj 2011

MichellaMalou

sismofutten skriver:

Ja, ville også selv havde anbefalet de to sider som der er blevet skrevet - dem brugte jeg selv, de er bare super gode - bl.a. er der "tjek-liste", og du kan skrive sammen med andre der står i samme situation, og så er der masser af annoncører :-)

God fornøjelse, og sig endelig til, hvis jeg kan hjælpe med noget :-)

(P.S.: Ang. dato - find først en kirke, ring til dem og hør hvornår de har tid og plads - og find så et sted, I vil holde brylluppet og få datoen til at passe her ;-))

lige præcis. 

og synes heller ikke det gøre noget at være i god tid for det skal bare være vores drømmebryllup begge tos,, 

Anmeld

12. maj 2011

sismofutten

MichellaMalou skriver:

lige præcis. 

og synes heller ikke det gøre noget at være i god tid for det skal bare være vores drømmebryllup begge tos,, 

Jeg havde det på præcis samme måde - husk at nyde det - håber at I får Jeres drømme-bryllup :-) 

Anmeld

12. maj 2011

FamilenStorm

MichellaMalou skriver:

det har hjulpet helt vild meget.. for nu vi da lidt igang plus den jo os regninger tingene ud for os,,

Kanon

Held og lykke med det.. håber i får en fantastisk dag når den tid nærmer sig

Anmeld

12. maj 2011

MichellaMalou

tusinde taak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.