Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Når min søn på 6 måneder er lige ved at falde i søvn svinger han hovedet helt vildt fra side til side, men han ligger i sengen. Det ser fuldstændig sindssygt ud.
Er der andre som har oplevet det med deres børn?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Når min søn på 6 måneder er lige ved at falde i søvn svinger han hovedet helt vildt fra side til side, men han ligger i sengen. Det ser fuldstændig sindssygt ud. Er der andre som har oplevet det med deres børn?
Jep det gør min datter hver dag, og har gjort det længe... hun er snart 6 måneder :-)
det gjorde min datter også ved den alder.. hun gør det stadig hvis hun sidder op i barnevognen/klapvognen/sofaen, får sutten og bamsen.. hvis hun er træt altså
Så er jeg mere rolig. Det ser helt vildt ud og jeg forstår slet ikke hvordan man kan falde i søvn når hovedet bliver svinget sådan frem og tilbage!
Min venindes datter gjorde det samme... Ved ikke om hun gør det endnu, men hun gjorde det i hvert fald lææææænge... Hun er i dag 5 år..
Knus Mette
Tak for jeres svar. Nu er jeg beroliget!!! Jeg blev lidt urolig da INGEN i min mødregruppe havde set noget lignende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128