Tænder og rugbrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

GitteC78

Hej

Min søn er ved at få 2 fine tænder . Men hvornår begynder man at tørste tænder? Når man lige kunne se tanden eller først når den er vokset helt op...

Min søn har spist rugbrød nogle uger nu og det går super godt. Hvor meget rugbrød spiser/spiste din baby på ca 8 mdr? I dag har han spiste næsten et helt stykke rugbrød...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

L.J.L

Hej

Min søn er ved at få 2 fine tænder . Men hvornår begynder man at tørste tænder? Når man lige kunne se tanden eller først når den er vokset helt op...

Min søn har spist rugbrød nogle uger nu og det går super godt. Hvor meget rugbrød spiser/spiste din baby på ca 8 mdr? I dag har han spiste næsten et helt stykke rugbrød...

Man begynder at børste så snart tanden er kommet til syne. Måske kan bebs stadig være lidt øm så kan du vente lidt til tanden er lidt synligere.

Nogle begynder allerede at børste inden der kommer tænder.

Min søn gad ikke spise rugbrød før han blev 1 år ca. Men flot at din dreng godt kan lide det

Anmeld

12. maj 2011

AndreasMor84

Du skal starte når tanden begynder at komme frem. Du kan evt. give ham en lille blød tandbørste at gumle i for at pleje hans gummer hvis de er ømme

Anmeld

12. maj 2011

GitteC78

linselouise skriver:

Man begynder at børste så snart tanden er kommet til syne. Måske kan bebs stadig være lidt øm så kan du vente lidt til tanden er lidt synligere.

Nogle begynder allerede at børste inden der kommer tænder.

Min søn gad ikke spise rugbrød før han blev 1 år ca. Men flot at din dreng godt kan lide det

Okay så må vi hellere komme i gang med tand børstningen  Tak..

Ja det er super dejligt at han kan li det. Jeg begyndte med rugbrød da han for nogle uger siden, da han ikke ville have mælk eller grød til frokost, så vi måtte prøve noget andet

Anmeld

12. maj 2011

GitteC78

Solstråle2011 skriver:

Du skal starte når tanden begynder at komme frem. Du kan evt. give ham en lille blød tandbørste at gumle i for at pleje hans gummer hvis de er ømme

Okay tak for hjælpen....  Så skal de små bisser have en gang tand børstning i aften, godt vi fik en af farmor i pakke kalender

Anmeld

12. maj 2011

L.J.L

GitteC78 skriver:

Okay så må vi hellere komme i gang med tand børstningen  Tak..

Ja det er super dejligt at han kan li det. Jeg begyndte med rugbrød da han for nogle uger siden, da han ikke ville have mælk eller grød til frokost, så vi måtte prøve noget andet

Fedt med det rugbrød, det skal du være glad for! Det er også så dejligt nemt, så man ikke skal til at stå med grød og mos og diverse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.