Bryllup.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Anonym trådstarter

Sagen er den at Kæresten gerne vil have kirkebryllup, mens jeg gerne vil have det simpelt.. ønsker ikke de store lange tale men søde ord skal være velkommen og kun med de nærmeste
så jeg tænker at blive gift i kirken og så have en hyggelig eftermiddag med venner og familie, med lette "retter"
fx pølser og brød/hotdog osv? kom gerne med ide'er..
men kan man det eller bliver det for fesent.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

MLT

Det kan du sagtens. Det er en super god idé syntes jeg..

Min mand og jeg valgte at gøre det da vores datter blev døbt, som en overraskelse - så da det gik op for folk hvad der skete, stortudede allesammen

Vi var heller ikke til det helt store, så derfor valgte vi at gøre det på den måde. Vi havde lavet et tagselvbord med en masse frugt, pålæg, brød osv. Til dessert var der kage og slik. Stille og roligt - kun for de nærmeste. Det var bare perfekt!

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

MichelleLjungberg skriver:

Det kan du sagtens. Det er en super god idé syntes jeg..

Min mand og jeg valgte at gøre det da vores datter blev døbt, som en overraskelse - så da det gik op for folk hvad der skete, stortudede allesammen

Vi var heller ikke til det helt store, så derfor valgte vi at gøre det på den måde. Vi havde lavet et tagselvbord med en masse frugt, pålæg, brød osv. Til dessert var der kage og slik. Stille og roligt - kun for de nærmeste. Det var bare perfekt!

årh det har jeg altid ønsket, men kæresten mente at det var lige tidlig nok at blive gift..
intil vidre er det også kun mig der går med de tanker, dog har han fortalt hvad han ønsker.
er på kh så han føler heller ikke rigtig for det lige pt. super ærgeligt at penge skal spille sådan en stor rolle i ægteskab
når man gerne vil giftes.

Anmeld

12. maj 2011

MLT

Anonym skriver:

årh det har jeg altid ønsket, men kæresten mente at det var lige tidlig nok at blive gift..
intil vidre er det også kun mig der går med de tanker, dog har han fortalt hvad han ønsker.
er på kh så han føler heller ikke rigtig for det lige pt. super ærgeligt at penge skal spille sådan en stor rolle i ægteskab
når man gerne vil giftes.

Det er jeg da ked af at høre !!

Jeg håber virkelig, at du kan 'overtale' ham . Det er jo ikke pga. festen man bliver gift.

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

MichelleLjungberg skriver:

Det er jeg da ked af at høre !!

Jeg håber virkelig, at du kan 'overtale' ham . Det er jo ikke pga. festen man bliver gift.

tak det håber jeg også dog skal han gøre det for hans egen skyld og ikke fordi at jeg presser på,.
men igen det nytter jo heller ikke at blive gift, hhvis han ikke kan forsørge mig, jeg får jo ingen penge derefter, sådan jeg ihvertfald forstået det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.