Hvor mange må man have med til fødslen? (Svendborg syghus)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Trine89

Jah  det giver vel næste sig selv.. 

Hvor mange må man have med til fødslen når man skal føde på Svendborg syghus?? 

Syntes det lyder som om det er meget forskelligt fra syghus til syghus hvormange man må have med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Kruse90

opper den lige for dig søøde

Anmeld

12. maj 2011

birthee

Jeg ved ikke hvor mange man må have med til fødslen, men tænker da bare man skal passe på det ikke bliver for mange... Her da jeg fødte Caroline var vi på en lille fødestue dernede, og med mig, min mand, en jordemoder, en sosu-hjælper og til sidst en læge (ikke noget alvorligt), synes jeg da der var fyldt op... Så jeg vil sige 2, udover en selv, hvis man skal kunne trække vejret...

Knus

Anmeld

12. maj 2011

Trine89

birthee skriver:

Jeg ved ikke hvor mange man må have med til fødslen, men tænker da bare man skal passe på det ikke bliver for mange... Her da jeg fødte Caroline var vi på en lille fødestue dernede, og med mig, min mand, en jordemoder, en sosu-hjælper og til sidst en læge (ikke noget alvorligt), synes jeg da der var fyldt op... Så jeg vil sige 2, udover en selv, hvis man skal kunne trække vejret...

Knus

Tak for dit råd  

Anmeld

12. maj 2011

GUSO

Hej.. Jeg tror alsåå ikke der er en regel om hvor mange man må have med ind, men tænk over hvem man lyst til at have med!! For pladsen er rimelig trang og man har det a helvede til,eller jeg havde ihvertfald, troede jeg skulle dø !! ikke just en situation man har lyst til at holde te-selskab i... Jeg havde kun min kæreste med og var lykkelig for det, havde det rimelig skidt og kunne ikke holde ud at se på nogen,og kunne slet ikke forholde mig til andre end mig selv og baby det meste af tiden alligevel... Det var først efter jeg havde født jeg lagde mærke til at jordemoderen selv var gravid!!! Tror man skal tænke det godt igennem inden man inviterer for mange... Camilla

Anmeld

12. maj 2011

Tvillingemor80

jeg havde to med på svendborg sygehus og det var helt ok ..

Anmeld

12. maj 2011

Trine89

Tak for jeres svar  

Anmeld

12. maj 2011

Tystys14

birthee skriver:

Knus

Jeg er enig max to udover dig selv, for her havde vi faktisk en temmelig stor fødestue på Nykøbing f hospital, men da der var min mor, kæreste, jdm, sygeplejerske, og to læger (det var så temmelig alvorligt) og til sidst en børnelæge samt nogle jeg ikke ved hvem var... så var der bare fyldt op... hvilket jeg virkelig ikke syntes om... heller ikke selvom det var en nødvendighed.  Så jeg siger MAX to udover dig selv, for der kan hurtigt ende med at være fyldt op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.