Sexy amme bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Jose og emils mor

Jeg søger ammebh'er som er lidt pænere end alm. sorte og hvide. Jeg havde et blad som jeg har fået i Babysams gratis babypakke, og i det blad viste de bla. nogle flotte ammebh'er i koral med prikker og andre farver. Nu er det bare sådan at min kæreste har smidt bladet ud, og jeg kan simpelthen ikke finde noget interessant på nettet. Er der nogen som kender et fedt mærke eller en hjemmeside, hvor man kan se nogle forskellige slags?. Så jeg ikke ender op med en af de der mormor blonde amme bh'er

Mvh Kristine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Jose og emils mor skriver:

Jeg søger ammebh'er som er lidt pænere end alm. sorte og hvide. Jeg havde et blad som jeg har fået i Babysams gratis babypakke, og i det blad viste de bla. nogle flotte ammebh'er i koral med prikker og andre farver. Nu er det bare sådan at min kæreste har smidt bladet ud, og jeg kan simpelthen ikke finde noget interessant på nettet. Er der nogen som kender et fedt mærke eller en hjemmeside, hvor man kan se nogle forskellige slags?. Så jeg ikke ender op med en af de der mormor blonde amme bh'er

Mvh Kristine

HOTmilk måske??

http://www.hotmilk.dk/

Anmeld

12. maj 2011

Jose og emils mor

super! tak for hjælpen

Anmeld

12. maj 2011

Tropez

Er der nogen af jer der har prøvet hotmilk.dk, jeg har nemlig bestilt en bh derinde fra for 14 dage siden og jeg har intet hørt eller set til den, så nu skal jeg ud og købe bh idag, da den skulle have været brugt med en kjole på lørdag, og det kan jeg ikke når den ikke er kommet jo. 

tror ikke jeg vil den side igen hvis den bh nogensinde dukker op

Anmeld

12. maj 2011

Jose og emils mor

Den virker også lidt mærkelig!. Der er kun "gamle" modeller, som er på udsalg. Som om de er ved at lukke ned?. Hmm, jeg må vist søge videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.