kløe.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.050 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej piger..  

Hvor er det dejligt man kan spørge jer til råds når man er i tvivl! 

Jeg er lidt i tvivl om hvor hvidt det er svamp jeg har i skridtet.. Det klør rigtig meget i skridtet, dog ikke oppe i skeden. Og så er jeg meget rød og en smule hævet.. Men ikke noget usevanligt udflåd eller andet..

Lyder det som svamp? Spørger da jeg aldrig har haft det før.

Men det er en rigtig irriterende kløe, og hvilket middel anbefaler i at bruge mod det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej piger..  

Jeg er lidt i tvivl om hvor hvidt det er svamp jeg har i skridtet.. Det klør rigtig meget i skridtet, dog ikke oppe i skeden. Og så er jeg meget rød og en smule hævet.. Men ikke noget usevanligt udflåd eller andet..

Men det er en rigtig irriterende kløe, og hvilket middel anbefaler i at bruge mod det?

Det kan være svamp men også graviditetssukkersyge.
Så afsted til lægen og bliv tjekket.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. maj 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Hej piger..  

Hejsa. Det lyder MEGET som svamp Det kan du få behandling for på apoteket Du kan tage en engangskur som hedder Canesten. Det er en stikpille som skal op i skeden på dig. Den brugte jeg sidst og der har ikke været noget siden

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

NR3ønskebarn skriver:

Hejsa. Det lyder MEGET som svamp Det kan du få behandling for på apoteket Du kan tage en engangskur som hedder Canesten. Det er en stikpille som skal op i skeden på dig. Den brugte jeg sidst og der har ikke været noget siden

Håber det okay, jeg lige udspørger dig omkring det her.

Hvor længe går der, før stikpillerne begynder at virke??

Og hvor langt tid efter må man ikke have sex? eller er der ikke nogen regel om det? 

Anmeld

12. maj 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Håber det okay, jeg lige udspørger dig omkring det her.

Hvor længe går der, før stikpillerne begynder at virke??

Og hvor langt tid efter må man ikke have sex? eller er der ikke nogen regel om det? 

Altså så vidt jeg ved så varer det vist et par dage før det er væk, og manden og jeg havde da sex efter jeg havde taget den. (undskyld detaljer) Men den bliver jo opløst i skeden, så når man har sex, så ligner mandens p** en sne*** ggg... Og det føltes ikke rart at have sex når det var på den måde... Helt ok at du udspørger mig

Hvis man ikke spørger, får man jo ikke svar hehe

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

NR3ønskebarn skriver:

Altså så vidt jeg ved så varer det vist et par dage før det er væk, og manden og jeg havde da sex efter jeg havde taget den. (undskyld detaljer) Men den bliver jo opløst i skeden, så når man har sex, så ligner mandens p** en sne*** ggg... Og det føltes ikke rart at have sex når det var på den måde... Helt ok at du udspørger mig

Hvis man ikke spørger, får man jo ikke svar hehe

haha, kan lige se det for mig. Men tusind tak for svar, så er det bare med at få fat i de stikpiller, fordi for søren da hvor det klør.. Det er jo til at blive vanvittig af.

Anmeld

12. maj 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

haha, kan lige se det for mig. Men tusind tak for svar, så er det bare med at få fat i de stikpiller, fordi for søren da hvor det klør.. Det er jo til at blive vanvittig af.

Åh ja det er nemlig til at blive PÆNT sindssyg af griner... Men SKØNT når det er væk smiler.. Ikke så fedt og gå og kradse midt på gaden fordi man har lyst til at kradse sit skridt til blods Og mange selv tak for svar da Er her altid smiler...Og hvis du får lyst til at skrive privat, så LOVER ikke og fortælle nogen hvem du er

Sussie

Anmeld

12. maj 2011

Stiner

Vær lige opmærksom på, at du IKKE må bruge indføringshylseret, hvis du er gravid! Så skal du føre stikpillen op med fingrene, da du ellers risikerer, at den kommer for langt op (ved livmoderhalsen). God ide også at købe Canesten creme til at smøre med - så rammer du også det der klør i skridtet!

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

Stiner skriver:

Vær lige opmærksom på, at du IKKE må bruge indføringshylseret, hvis du er gravid! Så skal du føre stikpillen op med fingrene, da du ellers risikerer, at den kommer for langt op (ved livmoderhalsen). God ide også at købe Canesten creme til at smøre med - så rammer du også det der klør i skridtet!

okay, tusind tak. det var dejligt, du lige skrev det. 

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

NR3ønskebarn skriver:

Åh ja det er nemlig til at blive PÆNT sindssyg af griner... Men SKØNT når det er væk smiler.. Ikke så fedt og gå og kradse midt på gaden fordi man har lyst til at kradse sit skridt til blods Og mange selv tak for svar da Er her altid smiler...Og hvis du får lyst til at skrive privat, så LOVER ikke og fortælle nogen hvem du er

Sussie

Hehe, nemlig..  Det lyder dejligt, du altid er her.. Så kan det være jeg skriver til dig i fustration over et kløende skridt. griner!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.