Opgaven lød på at man skulle finde en genre som kunne indgå i en avis bagefter skulle man formuler produktet hvori der skulle indgå de typiske træk for genren.
Nu vil jeg bare lig høre jeres mening om hvad der evt ku rettes eller om det hele lyder fulstændig hen i vejret 
Værsgo 
Hvad sker der? Hvad tænker man på når man står i situationen?
Jeg tror ingen vil kunne forstå tankerne og følelserne bag Cutting medmindre man selv har stået i det.
Jeg har selv været Cutter, og kan den dag i dag godt se at det ikke var nogen løsning på mine problemer. Men hvorfor ender man der ude? I min egen situation handlede det nok meget om at jeg ville være stærk og klare alt selv, men jeg havde ikke forarbejdede de dårlige oplevelser der prægede mig opvækst og min teenager år. Efter endnu en episode kom det sidste knæk jeg ende i en svær depression. Og spørgsmålet om hvordan jeg ku komme videre eller om jeg overhovedet ville komme videre?
Jeg fik opmærksomhed og omsorg ved at skade mig selv men var det nok? Ville jeg egentlig ikke meget heller finde en løsning på problemerne? Jeg havde ikke tænkt over konsekvenserne! Jeg havde ikke tænkt over hvor meget det sårede min familie og venner ville tage det. Og hvad med min krop?
Jeg var heldig man kan den dag i dag kun ane to små streger på min arm. Men ingen kan se de ar jeg har på min sjæl! Det vil ikke være alle der kan være sikker på at arene på deres krop vil se så godt ud nogle år efter.
Jeg valgte aldrig og give nogen skylden for det, da det var mit eget valg og udøve skade på min krop.
Jeg ville sige at man ikke i alle tilfælde kan giver forældrene skylden, grunden manglede opmærksomhed for det er det ikke.
Taler af egene erfaring.
Men jeg ville råde alle unge til at bede om hjælp. Selvom det er meget svært, man kan være flov men det vejen ud af noget man ender med ikke selv at kunne kontrollere til sidst.
En person man kan stole på og som man ikke er flov over at gå til kan være vejen til at få hjælp.
Mit liv har ændret sig til noget jeg havde drømt, kæmpet og håbet på. Den dag i dag sidder jeg med en lejlighed med have, en vidunderlig datter og en kæreste som vil gøre alt for mig og på vej til en uddannelse.
Tænk på hvad du drømmer om, kæmper for og håber på!
Det er helt sikkert værd at kæmpe for.