Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Købt herinde, men desværre er de for små til mine dumme fødder..
De er en 39 (men nok mere en 38, da jeg er en 38½ ca og de er liiidt små)
PS. Billederne er tyvstjålet fra tidligere ejer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er det ægte læder og de er aldrig brugt, og jeg gav 100 inkl for dem
W.. skriver: Det er det ægte læder og de er aldrig brugt, og jeg gav 100 inkl for dem
Hejsa,
Hvilken str plejer du normalt at bruge?
Er rigtig søde, men er dog bange for de bliver for smalle i ved tæerne?
nattergalen skriver: Hejsa, Hvilken str plejer du normalt at bruge? Er rigtig søde, men er dog bange for de bliver for smalle i ved tæerne?
Nej, jeg er normalt en 38 - men efter min graviditet har jeg faktisk kun brugt 39 i ballerina-sko og 38,5 i alle andre sko
De er ikke for smalle til mig, men mere "for korte"
W.. skriver: Nej, jeg er normalt en 38 - men efter min graviditet har jeg faktisk kun brugt 39 i ballerina-sko og 38,5 i alle andre sko De er ikke for smalle til mig, men mere "for korte"
ja nej så tør jeg slet ikke hoppe ud i det, da jeg normalt bruger en str 39 i sko..
Held og lykke med salget.. De er super søde
nattergalen skriver: ja nej så tør jeg slet ikke hoppe ud i det, da jeg normalt bruger en str 39 i sko.. Held og lykke med salget.. De er super søde
Tak
W.. skriver: Købt herinde, men desværre er de for små til mine dumme fødder.. De er en 39 (men nok mere en 38, da jeg er en 38½ ca og de er liiidt små) PS. Billederne er tyvstjålet fra tidligere ejer
OP OP OP!
Hvilket mærke er det?
..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128