)De små kunstnere (opfordring til billedetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Ida.

Pigerne tegner RIGTIG meget i øjeblikket - og de udvikler kunsten meget i samme takt:

Billede 1: Lina har tegnet en pige - synes bestemt man fornemmer hoved og krop - synes det er ret sejt, hendes alder taget i betragtning.

Billede 2: Annika har tegnet en dreng med tøj på (det er striberne, der er tøjet )

Billede 3: Annika skriver

Billede 4: Annika skriver - øverst står der Pelle (det spejlvendte P er længst mod venstre), midterst står der Ida og nederst står der Lina

Kom med jeres billeder af børnenes kunst!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

JustAnotherName

Århhh jarrh, der er der virkelig sket meget med det kreative udtryk  

Anmeld

12. maj 2011

TbCp

Hvor er det fint! Jeg elsker børnetegninger! Og hvor er hun god til at skrive!!!

Jeg har en enkel her fra Liva... det er en prinsesse med krone, eller også er det bare en med hat, det ved hun ikke helt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. maj 2011

Ida.

TbCp skriver:

Hvor er det fint! Jeg elsker børnetegninger! Og hvor er hun god til at skrive!!!

Jeg har en enkel her fra Liva... det er en prinsesse med krone, eller også er det bare en med hat, det ved hun ikke helt

Liva er bare totalt god til det der tegne-noget!!!

Anmeld

12. maj 2011

Ida.

JustAnotherName skriver:

Århhh jarrh, der er der virkelig sket meget med det kreative udtryk  

Helt vildt!! Det er så sjovt med alle de tegninger! Lina tegner også "gyng-gang", så sidder hun og siger "gyyyyng gaaaang" og tegner zig for gyng og zag for gang så har hun til sidst en LANG zigzagget streg...så der tegner hun faktisk en følelse, det er lidt sjovt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.