Hvem er med??? Er der flere tilbage???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.861 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. november 2008

twinboys

Så skal det altså være... Jeg starter på bedre levestil, motion og alt det man nu skal for at tabe sig...

Jeg starter imorgen... Er der andre der er med på vognen???

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

Mca<3

Jep ,, jeg er med ,, er i 21 uge og har taget 10 kg på allerede ,, nu må det stoppe ..
Har kun spist og drukket sunde sager i dag i gud det er kedligt

Anmeld

10. november 2008

3rollinger

Jeg er altid med paa "tabervognen" .

Omend at jeg allerede nu kan sige at jeg har en presserejse i slutningen af november til Aarhus og Odense og der staar den altsaa ikke paa slankekur, sundhedskur eller nogen anden form for kur. Der skal jeg laerer en masse spaniere at "hygge" og saa hjaelper guleroedder og hvedeklid ikke noget.

Held og lykke til os alle.

Knus
Trine

Anmeld

10. november 2008

miver

Vil osse gerne være med på vognen prøver men det er svært havde kun tabt 200g på 14 dage og synes ellers jeg havde gået til den jeg vejer mig fredag men vil osse gerne være med her
knus Mie

Anmeld

10. november 2008

Mathilde

Jeg er ikke med på samme måde mere, da jeg jo er blevet gravid... Men derfor vil jeg bestræbe mig på ikke at tage for meget på, så jeg ikke hænger på en masse ekstra kg efter fødslen...

Kram fra Mathilde

Anmeld

10. november 2008

petersmor

twinboys skriver:

Så skal det altså være... Jeg starter på bedre levestil, motion og alt det man nu skal for at tabe sig...

Jeg starter imorgen... Er der andre der er med på vognen???

Majbritt

Jeg hopper også lige på
Hanne

Anmeld

10. november 2008

Bamseboet :D

Jeg vil også være med 45.png startede sidste søndag.

Anmeld

10. november 2008

Honningblomst

Jeg er med som altid...lever sundt og regner med vægten stopper når det er nok...
God taber vind..
Knus Eva..

Anmeld

10. november 2008

Zuzet

Jeg vil oz være med for mine unger siger min numse er stooor hihi, det går bare ikke

Da jeg ammer bliver det ikke 100% da jeg så ikke har nok mælk, men tabes kg skal dér sgu

Hilsen

Lotte, med 6-7 kg for meget efter 5 børn

Anmeld

10. november 2008

moniquesmor

lige pt efter brude med mig og kæresten stå den stille.. men jeg starter op igen, lige så snart overskude er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.