hos frisøren, del 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.915 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Milka

som ventet var luca ikke glad for at komme til frisøren i dag. en hel sækfuld vingummier kunne ikke have reddet situationen, hun var virkelig ked af det! så det endte med at vi bare fik en lynhurtig pandehårsklip og så var det ellers ud derfra. men fin ser hun ud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Bondepigen

Nårh lille Luca.

Emma plejer jeg at klippe selv mens hun ser tegnefilm i en højstol, som hun ikke kan flygte fra. Og så er jeg hurtig, for opdager hun først at saksen klipper hendes hår af, så er hun da helt sikker på, at det gør ondt!

Men Luca er nu rigtig sød og fin med nyklippet pandehår!

Anmeld

11. maj 2011

Milka

Bondepigen skriver:

Nårh lille Luca.

Emma plejer jeg at klippe selv mens hun ser tegnefilm i en højstol, som hun ikke kan flygte fra. Og så er jeg hurtig, for opdager hun først at saksen klipper hendes hår af, så er hun da helt sikker på, at det gør ondt!

Men Luca er nu rigtig sød og fin med nyklippet pandehår!

det har jeg også prøvet men jeg aner ikke hvordan man klipper hår og det ender altid med et se herrens ud 

Anmeld

11. maj 2011

TbCp

Nårh det var da lidt synd for hende er det saksen hun er bange for eller hele situationen? Men hun ser nu fin ud med nyklippet pandehår.

Anmeld

11. maj 2011

Milka

Nårh det var da lidt synd for hende er det saksen hun er bange for eller hele situationen? Men hun ser nu fin ud med nyklippet pandehår.

vi var faktisk lige ved at droppe det helt men så blev hun lidt roligere

tror ikke det er saksen, men hele situationen. men begge piger har efterfølgende snakket meget om hår og saks og vi har kigget på billederne og kigget i spejlet ... de er nu ret glade for det nye garn

Anmeld

11. maj 2011

Bondepigen

Milka skriver:

det har jeg også prøvet men jeg aner ikke hvordan man klipper hår og det ender altid med et se herrens ud 

Jeg anede heller ikke hvordan, men jeg har øvet mig på en masse i familien, som turde ligge hår til. Ellers turde jeg nok heller ikke gå i gang med så små mennesker...

Anmeld

11. maj 2011

TbCp

Milka skriver:

vi var faktisk lige ved at droppe det helt men så blev hun lidt roligere

tror ikke det er saksen, men hele situationen. men begge piger har efterfølgende snakket meget om hår og saks og vi har kigget på billederne og kigget i spejlet ... de er nu ret glade for det nye garn

Du kender ikke nogen der kan finde ud at klippe hår så det kunne gøreshjemme i vante omgivelser? Jeg aner ikke noget om hvad man gør for Liva har endnu aldrig været ved frisør

Anmeld

11. maj 2011

Milka

Du kender ikke nogen der kan finde ud at klippe hår så det kunne gøreshjemme i vante omgivelser? Jeg aner ikke noget om hvad man gør for Liva har endnu aldrig været ved frisør

desværre nej, jeg har faktisk ledt med lys og lygte

frisøren fortalte at hun har en søn på 2 som løber skrigende bort når hun vil klippe ham derhjemme!

Anmeld

11. maj 2011

TbCp

Milka skriver:

desværre nej, jeg har faktisk ledt med lys og lygte

frisøren fortalte at hun har en søn på 2 som løber skrigende bort når hun vil klippe ham derhjemme!

Arrggh okay... Nå så er der måske ikke så meget at gøre... Det går over

Anmeld

11. maj 2011

Vinker

Jeg er rigtig glad for at Niklas Emils farfar er uddannet frisør i sin tid for ellers tror jeg aldrig vi ville få Niklas Emil klippet. Han ville da gå heeeelt i panik!

Lyder til Luca også er noget bange af sig - sjovt sådan en forskel der er på deres reaktion. Tror du slet ikke at hun ville gå med til det hvis hun havde set Lilja blive klippet og set at hun ikke havde noget imod det?

Dine nyklippede piger ser jo super dejlige ud (også selvom Luca måtte nøjes med pandehåret)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.