Solcreme til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.805 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

TineA

Hvilken en bruger I?

Jeg købte en i påsken, og da alt andet end Fakta var lukket blev det en Nivea børne-en med faktor 50 - synes måske bare altid jeg har hørt at det NOOOO GO med Nivea?!?

Hvad bruger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

VIPpigen

Jeg købte derma da jeg var i føtex den anden dag. Lilje får ikke meget sol da vi bor i lejlighed, så det er kun når vi er ude at gå. Så derfor er jeg lidt slow, og har først købt nu

Anmeld

11. maj 2011

TineA

VIPpigen skriver:

Jeg købte derma da jeg var i føtex den anden dag. Lilje får ikke meget sol da vi bor i lejlighed, så det er kun når vi er ude at gå. Så derfor er jeg lidt slow, og har først købt nu

Det samme her.. Altså med at den unge mand ikke kommer SÅ meget ud for tiden..

Men Derma, laver de også en baby-solcreme-serie? Da laver jo Derma Baby, ved jeg ..

Anmeld

11. maj 2011

Bondepigen

W.. skriver:

Hvilken en bruger I?

Jeg købte en i påsken, og da alt andet end Fakta var lukket blev det en Nivea børne-en med faktor 50 - synes måske bare altid jeg har hørt at det NOOOO GO med Nivea?!?

Hvad bruger I?

Niveas er fyldt med parabener...

Jeg bruger derma kids faktor 30, den er dejlog let at spraye i hænderne og smøre på huden... Uden farlige stoffer i!

Anmeld

11. maj 2011

Pinkrose

Altså jeg ville bruge den apoteket anbefaler, kan ikke huske navnet .

Men altså ved selvfølgelig ikke hvor gammel din baby er , men man må først bruge solcreme til dem efter 6 mdr.

Anmeld

11. maj 2011

VIPpigen

W.. skriver:

Det samme her.. Altså med at den unge mand ikke kommer SÅ meget ud for tiden..

Men Derma, laver de også en baby-solcreme-serie? Da laver jo Derma Baby, ved jeg ..

Je, de har en hel babyserie, inkl solcreme

Anmeld

11. maj 2011

Bondepigen

W.. skriver:

Hvilken en bruger I?

Hvad bruger I?

Du kan osse bruge derma baby solcreme, den er grøn! Men den er sværere at smøre ud end den gule derma kids...

Anmeld

11. maj 2011

TineA

Denisep skriver:

Altså jeg ville bruge den apoteket anbefaler, kan ikke huske navnet .

Men altså ved selvfølgelig ikke hvor gammel din baby er , men man må først bruge solcreme til dem efter 6 mdr.

Han er 8½ mdr

Tak, jeg må lieg se hvad de har på apoteket!

Anmeld

11. maj 2011

TineA

Bondepigen skriver:

Niveas er fyldt med parabener...

Jeg bruger derma kids faktor 30, den er dejlog let at spraye i hænderne og smøre på huden... Uden farlige stoffer i!

Ja, er de ikke? Det mente jeg nok, men det var lidt en nødsituation, derfor købte jeg den Men der stod faktisk på, at det var uden kemikalier

Anmeld

11. maj 2011

TineA

Bondepigen skriver:

Du kan osse bruge derma baby solcreme, den er grøn! Men den er sværere at smøre ud end den gule derma kids...

Men hvad er den store forskel på Derma baby og Derma Kids? Den ene er grøn og den anden er gul, ikke? Men hvad er forskellen sådan rent indholdsmæssigt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.