Pleje ? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

MorTil4<3

R&N skriver:

Jeg skulle starte igen da Nicolai var 4mdr, men vi blev først tilbudt en pøses da Nicolai var 7,5mdr.. Så det var familie der passede ham...

ja det ville også være muligt HVIS bare de boede tættere på, men gør de ikk, så dette er ikk en mulighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

birthee

MilleMus1988 skriver:

jeg skal starte i morgen tidlig, og min mand skal starte den 23 maj

jeg ville nok ringe til pladsanvisningen, og sige at jeg har akut behov for pasning fra den 23. maj, da det er der din mand skal starte på job... nu ved jeg ikke om han skal i dp eller vuggestue, men min mor har nogle gange kørt med 5 børn i dp, hvis der har været en der skulle have akut-pasning...

Anmeld

11. maj 2011

MorTil4<3

birthee skriver:

jeg ville nok ringe til pladsanvisningen, og sige at jeg har akut behov for pasning fra den 23. maj, da det er der din mand skal starte på job... nu ved jeg ikke om han skal i dp eller vuggestue, men min mor har nogle gange kørt med 5 børn i dp, hvis der har været en der skulle have akut-pasning...

ja, vi må prøve ad så . .

han skal være hos en dagplejefar hi hi

Anmeld

11. maj 2011

birthee

MilleMus1988 skriver:

ja, vi må prøve ad så . .

han skal være hos en dagplejefar hi hi

Altså en dagplejefar er bestemt lige så god!!! En fra min mødregruppe har en dagplejefar til hendes mellemste, og hendes den yngste skal også derhen... det er et ægtepar der passer børn begge to...

Anmeld

12. maj 2011

serinasmor

hejsa

tillykke med jobbene

hmmm .. jeg ville nok ringe til kommunen og forklare dem situationen og høre om der ikke var mulighed for at få ham passet tidligere ...

lader det sig ikke gøre ville jeg nok forhøre mig om en plads hos en privat dagplejemor i den periode det drejer sig om ..

og i sidste ende ville jeg nok høre om der er mulighed for at i kan starte senere på job ... dette kommer dog helt an på hvad det er for en slags stilling .. er det én hvor lige præcis du passede ind er de nok villige til at vente en lille måned på dig (eller din mand) .. er det en stilling der kan besættes nemt af mange mange andre er dette nok ikke en løsning...

håber i finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.