HJÆLP.
Jeg vidste jo godt at Cassandra snart skulle i børnehave da hun d. 3 juni bliver 2 år og 10 mdr, så jeg vidste at det kunne være fra 1 juni.
Men jeg har jo ikke hørt noget, så jeg har skudt det lidt væk.
Så I dag da jeg henter Cassandra sidder der en seddel på hendes plads om at hun skal starte i børnehave d. 30 maj.
30 maj. det er jo lige om lidt, 19 dage for at være præcis, det kan bare ikek passe at min lille pige er blevet så stor at hun skal i børnehave allerede. Hun kommer til at starte i børnehave før min nevø Patrick, som blev 3år 1 april.
Jeg sidder allerede og "stresser" over det især fordi det er Jacob som ender med at kører hende ind.
Jeg skal ha snakket med en pædagog i vuggestuen på tirsdag og jeg håber jeg også kan komme over i børnehave bagefter, ellers må det blive senere på dagen. Men det er Jacob der må lave aftalen, da jeg ikke kommer i vuggestuen før når børnene skal hentes.
Det gør det så ikke bedre at jeg i morgen, skal spørge min chef om jeg fredag 27 maj, kan få fri kl. 13 i stedet for 15.30, så kan jeg være med til hendes afslutning i vuggestuen kl. 14 og få fri d. 30 maj, for så kan jeg kører hende ind de første 2 dage.
Jeg snakkede med hende i mandags om jeg kunne få fri 15 istedet for 15.30, da det stresser lidt meget. Nu vil det kun blive værre, da jeg skal 2 steder og hente, 5 min i mellem dem. Men når jeg tit henter dem kl. 16.30 (lukker 17).
Endnu en gang, tænk hun er blevet så gammel, at jeg har en dato for hvornår hun skal i børnehave.
Til allersidst: Vi har ikek så mange penge, så hvad giver vi 4 pædagoger i afskeds gave.......
Jeg tænkte på en lille lærred som Cassandra har malet på, måske en lille "filt" pude hun har dekoreret.