Kan ikke lide mange børn (cirka 8 måneder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Tina&Laura

Da vi hentede Laura i dagplejen siger dagplejemoderen, at Laura ikke kan lide andre/mange børn.
Hun græder når vi afleverer hende, men det har været mit indtryk at det holdt op igen - men åbenbart ikke.
Dagplejemoderen fortæller at hun op til flere gange i denne uge har måtte ligge Laura ud i barnevognen for sig selv fordi hun bliver ked af det når der er andre/mange børn omkring hende.

Ved ikke lige hvordan jeg dkal forholde mig til det og om jeg skal være bekymret for hendes ve og vel? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Tulle28

Børn er jo forskellige. Er det når de bare er derhjemme hun bliver ked af det eller når de er i legestue? Min datter er 13 mdr. og er heller ikke heeeelt vild med mange børn eller andre børn som kommer for tæt på. Og sådan er det jo bare! Det må og skal dagplejeren tage hensyn til og det gør hun heldigvis også Men... hvorfor lægger hun hende ud i barnevognen? Ligger hun så bare der alene?

Anmeld

11. maj 2011

Tina&Laura

Tulle28 skriver:

Børn er jo forskellige. Er det når de bare er derhjemme hun bliver ked af det eller når de er i legestue? Min datter er 13 mdr. og er heller ikke heeeelt vild med mange børn eller andre børn som kommer for tæt på. Og sådan er det jo bare! Det må og skal dagplejeren tage hensyn til og det gør hun heldigvis også Men... hvorfor lægger hun hende ud i barnevognen? Ligger hun så bare der alene?

Det er vist bare sådan generelt - når de er hjemme, på besøg eller i legestuen.

Jamen jeg tror hun mener at hun kan have brug for ro.
Hun kommer helt op i det røde felt hvor man ikke kan få hende ned. Hun skriger og skriger bare. 

Anmeld

11. maj 2011

Tulle28

Tina&Daniel skriver:

Det er vist bare sådan generelt - når de er hjemme, på besøg eller i legestuen.

Jamen jeg tror hun mener at hun kan have brug for ro.
Hun kommer helt op i det røde felt hvor man ikke kan få hende ned. Hun skriger og skriger bare. 

Det kan der selvfølgelig måske være noget om.

Hvor længe er hun blevet passet i dagpleje?

Anmeld

12. maj 2011

Tina&Laura

Tulle28 skriver:

Det kan der selvfølgelig måske være noget om.

Hvor længe er hun blevet passet i dagpleje?

Siden hun var 6 måneder - så 2 måneder cirka.
Det har bare gået rigtig godt indtil nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.