syntes enlig det er lidt sværet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.581 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Anonym trådstarter

jeg ved ikke om den ligger det helt rigtig sted..

jeg skriver som anonym da ikke mange ved det og ønsker ikke det kommer ud

skal lige siges har fået to børn siden meget tæt på hinanden..

men jeg syntes nogen gange at tiden er lidt hård da jeg var ?? år blev jeg gravid ikke planlagt men jeg ville gerne have haft det.. men da jeg nåde 11+6 begyndt jeg at bløde kraftig efter et par timer skulle jeg på wc og ud kommer en klump som var delt i to med en snor imellem jeg bliver rigtig bange, snakket med lægen og han sagde det godt kunne have været mit lille død barn...

fyren jeg den gang var sammen med bryder helt sammen og han går fra mig efter kort tid da han ikke kunne klare at se mig han endt ud i alt mulig lort...

men nu er sagen så den at jeg er begyndt at have marit om natten hvor jeg bare kan se det hele for mig igen har aldrig rigtig fået snakket om det bare blevet lagt hen...

skla så lige siges at det er her den 20 det er ?? år siden det er sket..

jeg har valgt ikke at skrive alder eller noget da der er nogen her ind der kender mig personlig

en mor der er lykkelig over de 2 jeg har i dag med en perfekt mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Lone Jakobsen

tænker på om du kan kontakte din læge og be ham henvise dig til en psykolog?

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

tænker på om du kan kontakte din læge og be ham henvise dig til en psykolog?

jeg ved det ikke tror bare jeg mangler at komme ud med det. ham jeg er sammen med nu kender ikke til det ... og det er ikke vildt mange år siden da jeg blev gravid meget hurtig med den ny

Anmeld

11. maj 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

jeg ved det ikke tror bare jeg mangler at komme ud med det. ham jeg er sammen med nu kender ikke til det ... og det er ikke vildt mange år siden da jeg blev gravid meget hurtig med den ny

hvad med at fortælle din partner om det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.