Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
det syntes jeg godt man kan ja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det synes jeg sagtens man kan - men er du ikke bange for at kløjs i det når du skal kalde på dem hver for sig?
Rosa skriver: Det synes jeg sagtens man kan - men er du ikke bange for at kløjs i det når du skal kalde på dem hver for sig?
thi hi, arr altså, nu har vi jo to børn med forskellige navne, og dem roder jeg os engang imellem rundt i, så trooor ikke det bliver værre end det Meen.. Måske familien, de roder i forvejn rundt i alle deres mange børnebørns navne, så de ville nok få lidt problemer der Men sådan er det, bliver det en pige tror jeg vi kalder hende det
Jeg synes de passer fint sammen
SØS skriver: Nej - ikke min stil...
Nej - ikke min stil...
Begge skønne navne
Har selv en Melissa.. og hvis man nu fik en pige mere, ville jeg da selv sagtens kunne finde på Vanessa
Personligt ville jeg aldrig give to navne som ligger så tæt på hinanden, så må sige nej. Men jeg bryder mig så heller ikke om navnene. Synes du/i skal give de/det navn i godt kan lide, uanset om andre mener det klinger eller ej
Fenja09 skriver: Personligt ville jeg aldrig give to navne som ligger så tæt på hinanden, så må sige nej. Men jeg bryder mig så heller ikke om navnene. Synes du/i skal give de/det navn i godt kan lide, uanset om andre mener det klinger eller ej
Det har vi skam os tænkt os Men det er meget rart at høre had folk synes om det, selv om vi ikke ændre mening, ren nysgerrighed
MaleneG skriver: Begge skønne navne Har selv en Melissa.. og hvis man nu fik en pige mere, ville jeg da selv sagtens kunne finde på Vanessa
Synes SAGTENS man kan bruge dem sammen, de ligger ikke for tæt efter min smag. Og det er rigtig søde navne, er specielt vild med Melissa....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128