Lidt nyt fra mig/os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. november 2008

82Miraklet

Hej...

Ja selvom tiden er lang og jeg stadig er sengeliggende, får jeg desværre ikke deltaget så ofte herinde som lysten ellers er til... men hellere lidt end slet ikke

Mht graviditeten går det ikke helt så godt... men livmoderhals er meget kort og jeg har rigtig mange plukkeveer, til trods for at jeg kun er i 27. uge tynger det også godt ned i underlivet og bækkenet er helt løst, så det er super svært at være den mor for naija som man så gerne ville... Men hun må vente, desværre...

Hun er nu ellers også god til at forstå det, men jeg skal jo også lidt acceptere det !!

har lige haft hende hjemme i en uge med dobbeltsiddende mellemsørebetændelse og lungebetændelse.. Puha det var godt nok også hårdt især når jeg selv skal holde sengen også.. men det er da gået og ser nu faktisk lidt frem til at hun skal i dagpleje i morgen, trænger til lidt afslapning og frem...

Sikke med gravide maver vi snart er herinde i vores mødregruppe, dejligt at se at vores små poder skal være storesøskende...

det var lidt herfra

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2008

st

Jeg er ked af at høre, at du er sengeliggende. Det er jo ikke lige frem drømmen, når man finder ud af, at man venter sig. Jeg håber du holder på baby et god stykke tid endnu.

Kan godt følge dig i, at det må være svært for Naija for tiden. Og dig også...... men I må komme igennem denne trælse periode, og tænk på det skønne der kommer i sidste ende.

God bedring, eller hvad man nu siger. Der er vel ikke tegn på at det bliver bedre før du har født eller ????

st

Anmeld

10. november 2008

82Miraklet

Hej st...

niks ingen bedring før efter fødsel, og netop derfor skal jeg til vægtscanninger her i starten af december og alt efter Baby´s størrelse vil de måske tage den ud før tid.. Nu regner de jo heller ikke med jeg går året ud, men alligevel !!!

Knus

Anmeld

10. november 2008

3rollinger

Ja, det maa vaeret noget nervepirrende at ligge i saadan en situation.

Og selvom det da er traels for Naija at I ikke kan suse rundt i haven eller lign, saa er det vigtigste da at du er der og saa maa faren jo tage "suse turene".

Det vigtigste lige nu er at baby faar en god start paa livet og at Naija kan blive storesoester snart. Omend jo senere jo bedre.

Er I begyndt at taenke paa navne og saadanne sager?

Knus
st

Anmeld

10. november 2008

82Miraklet

Ja farmand er heldigvis også rigtig god til at overtage når han kommer fra job, vi henter Naija sammen om eftermiddagen..

ja navnene er klar, det blev de her sidst jeg blev indlagt med veer som de heldigvis fik stoppet...

Så der venter os en lille

Noah August Engel, eller en lille Emma Louice Engel....

Den 21 skal vi til 3 D scanning så må vi se der hvad der venter...

Knus

Anmeld

10. november 2008

Munder

Puha, det lyder til at være en rigtig hård graviditet for alt ender godt.

Dorte

Anmeld

11. november 2008

3rollinger

Hej Maria

Sikke nogen fine navne. Jeg kan isaer godt lide de foerste, baade i drenge- og pigenavnet.

Anmeld

11. november 2008

82Miraklet

st Spanien skriver:

Hej Maria

Sikke nogen fine navne. Jeg kan isaer godt lide de foerste, baade i drenge- og pigenavnet.

takker....

kan lige tilføje at August er efter min kæreste, som har det som familienavn... og Louice er efter mig... naija har det også som mellemnavn...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.