Så det idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

meem

Så er det lige om en time vi skal ind til ekstra scanning og se om der er for meget fostervand hos den lille...

Bagefter skal vi ind og ha en snak med lægen.. er spændt på hvad de siger til at min livmoder på to uger er vokset 9cm og jeg har taget 3,6kg på..

Men det bliver da dejligt lige at se den lille en gang mere inden terminen om tre uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Line Højdal

Puha hvor spændende... Jeg håber alt er ok!
9 cm er dælme meget - og 3,6 kg også!

Giv endelig en opdatering
Line

Anmeld

12. maj 2011

moars

også  og  herfra...og ja spændende lige at få et kig mere til den lille

Anmeld

12. maj 2011

meem

Lige en lille update fra igår..

Inde ved scanningen, så alt super fint ud, den "lille" har det super fint og blev vurderet til at veje 3755g !!  dvs. 25,3% over gennemsnittet...

Nå men bagefter skulle vi jo til lægesamtalen, derinde fortalte lægen at jeg ikke har for meget fostervand, men lå lige på grænsen til at have det. Da baby allerede er så stor og jeg har så meget fostervand, er hun derfor bekymret for om jeg har udviklet graviditets sukkersyge, derfor skal jeg imorgen igennem den der glukosetest  for at tjekke op på det. På tirsdag skal jeg så igen ind og scannes for at de kan tjekke op på om der er kommet mere fostervand, og for at se flowet mellem moderkage og barn. Bagefter scanningen skal vi så igen ind og snakke med en læge og have svarene fra de prøver der er blevet taget.

Så kommer til at bruge meget tid på OUH indtil jeg har født, da lægen mener det er vigtigt jeg bliver scannet ihvertfald 1 gang ugentligt for at holde øje med det hele..

Selv kunne jeg jo egentlig godt tænke mig bare at få vores spire ud nu, da den jo allerede er så stor ! men er kun 37+1 så må liige have lidt tålmodighed endnu.

Anmeld

13. maj 2011

meem

Pipkukkeren skriver:

Puha hvor spændende... Jeg håber alt er ok!
9 cm er dælme meget - og 3,6 kg også!

Giv endelig en opdatering
Line

Har lavet en lille update

Anmeld

13. maj 2011

meem

moars skriver:

også  og  herfra...og ja spændende lige at få et kig mere til den lille

Har lavet en lille update

Anmeld

13. maj 2011

moars

meem skriver:

Lige en lille update fra igår..

Inde ved scanningen, så alt super fint ud, den "lille" har det super fint og blev vurderet til at veje 3755g !!  dvs. 25,3% over gennemsnittet...

Nå men bagefter skulle vi jo til lægesamtalen, derinde fortalte lægen at jeg ikke har for meget fostervand, men lå lige på grænsen til at have det. Da baby allerede er så stor og jeg har så meget fostervand, er hun derfor bekymret for om jeg har udviklet graviditets sukkersyge, derfor skal jeg imorgen igennem den der glukosetest  for at tjekke op på det. På tirsdag skal jeg så igen ind og scannes for at de kan tjekke op på om der er kommet mere fostervand, og for at se flowet mellem moderkage og barn. Bagefter scanningen skal vi så igen ind og snakke med en læge og have svarene fra de prøver der er blevet taget.

Så kommer til at bruge meget tid på OUH indtil jeg har født, da lægen mener det er vigtigt jeg bliver scannet ihvertfald 1 gang ugentligt for at holde øje med det hele..

Selv kunne jeg jo egentlig godt tænke mig bare at få vores spire ud nu, da den jo allerede er så stor ! men er kun 37+1 så må liige have lidt tålmodighed endnu.

iiha kan godt forstå du gerne vil have den lille ud. Men hvor er det betryggende at de holder godt øje med dig....

Rigtig rigtig mange knus og kram herfra og

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.