Lige en lille update fra igår..
Inde ved scanningen, så alt super fint ud, den "lille" har det super fint og blev vurderet til at veje 3755g !!
dvs. 25,3% over gennemsnittet...
Nå men bagefter skulle vi jo til lægesamtalen, derinde fortalte lægen at jeg ikke har for meget fostervand, men lå lige på grænsen til at have det. Da baby allerede er så stor og jeg har så meget fostervand, er hun derfor bekymret for om jeg har udviklet graviditets sukkersyge, derfor skal jeg imorgen igennem den der glukosetest for at tjekke op på det. På tirsdag skal jeg så igen ind og scannes for at de kan tjekke op på om der er kommet mere fostervand, og for at se flowet mellem moderkage og barn. Bagefter scanningen skal vi så igen ind og snakke med en læge og have svarene fra de prøver der er blevet taget.
Så kommer til at bruge meget tid på OUH indtil jeg har født, da lægen mener det er vigtigt jeg bliver scannet ihvertfald 1 gang ugentligt for at holde øje med det hele..
Selv kunne jeg jo egentlig godt tænke mig bare at få vores spire ud nu, da den jo allerede er så stor ! men er kun 37+1 så må liige have lidt tålmodighed endnu.

Anmeld