Så fødte jeg igår:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Jakob'sMor

Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

NatteS

Kaempe stort tillykke !!!

Anmeld

11. maj 2011

NinaNymannMadsen

stort tillykke...

Anmeld

11. maj 2011

Mor til L&S

betiinsen skriver:

Igår kl 18.26 fødte jeg en skøn lille prinsesse. Blev sat igang mandag middag med en stikpille, næste morgen fik jeg lagt to op igen, og kl lidt i 12 gik vandet. Derefter gik der 10 min og så fik jeg kraftige veer. Og fødte ca 6 1/2 timer efter vandet gik. Hun er super skøn, vejer 3150 og er 47 cm der kommer billeder mm senere knus den lykkelige mor

STORT TILLYKKE - Glæder mig til at se billeder

Anmeld

11. maj 2011

bøgelund

betiinsen skriver:

Igår kl 18.26 fødte jeg en skøn lille prinsesse. Blev sat igang mandag middag med en stikpille, næste morgen fik jeg lagt to op igen, og kl lidt i 12 gik vandet. Derefter gik der 10 min og så fik jeg kraftige veer. Og fødte ca 6 1/2 timer efter vandet gik. Hun er super skøn, vejer 3150 og er 47 cm der kommer billeder mm senere knus den lykkelige mor

mange gange tillykke med den lille prinsesse.. 

vi glæder os meget til at høre mere.. 

Anmeld

11. maj 2011

Nadia&Daniel

Stort tillykke med den lille ny  glæder mig til at se hende på en masse billeder

Anmeld

11. maj 2011

Janni.

Ej hvor dejligt, tillykke med hende 

Anmeld

11. maj 2011

Valle81

betiinsen skriver:

Stort tillykke med din lille pige:0)

Glæder mig til billeder:0)

Christina

Anmeld

11. maj 2011

VIPpigen

Tillykke med MOR-TITLEN..... Og med den lille pige. Husker jeg ikke helt forkert, så er hun en lille putte-trold (var det ikke dig der et par gange troede du havde mistet, pga forkerte scanninger)

Men hvor er det altså bare fedt hun er kommet. Og NYD TIDEN... DE BLIVER ALT FOR HURTIG STORE

Anmeld

11. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

betiinsen skriver:

Tillykke søde!  Hvor skønt!! Glæder mig til at se billeder af den lille prinsesse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.