En stolt mor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Janni.

Jeg må lige fortælle om min dygtige dreng. 

Han har sovet i egen seng fra kl 20.30 til kl 1.15 i nat, fik en tør ble og lidt mad. Og sov igen i egen seng fra kl 1.30 til 5.15 

Det har virkelig været en rigtig dejlig nat. 

Ha en god dag piger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Han har sovet i egen seng fra kl 20.30 til kl 1.15 i nat, fik en tør ble og lidt mad. Og sov igen i egen seng fra kl 1.30 til 5.15 

Ha en god dag piger 

Han er da bare super dygtig - det er så skønt og få lidt mere sammen hængende søvn...

Dygtige Silas

Anmeld

11. maj 2011

Den lykkelige

Janni. skriver:

Ha en god dag piger 

Ihh så dygtig.. det bare så dejligt når det sker..

Det er nogenlunde det samme som med vores datter.. hun er fra 26/2 og det begyndte hun også på for to uger siden.. Sover ca fra 21-3 og igen fra 3.30-7..  Første gang hun gjorde det var i en weekend.. og da hun begyndte græde om natten og min kæreste og jeg så på kl. løb vi bare ind til vuggen  Troede ikke lige på det kunne lade sig gøre.. Så  for at din også forsætter med det fra idag.. Gør det bare så meget lettere.. også når man selv får en god nats søvn..

Anmeld

11. maj 2011

Dittemor26

Janni. skriver:

Ha en god dag piger 

Hvor er det flot  Det er en dygtig lille dreng i har - kan godt forstå du er glad og stolt!

Anmeld

11. maj 2011

patella

Janni. skriver:

Ha en god dag piger 

Hehe jeg husker godt følelsen af den slags nætter. Det er så fantastisk når man føler man få lidt mere søvn Har du ku sove trygt og godt i de timer han sov så? 

Anmeld

11. maj 2011

Janni.

bullerbassen skriver:

Han er da bare super dygtig - det er så skønt og få lidt mere sammen hængende søvn...

Dygtige Silas

Ja det er bare super lækkert. Har en helt anden energi idag 

Anmeld

11. maj 2011

Janni.

Den lykkelige skriver:

Ihh så dygtig.. det bare så dejligt når det sker..

Det er nogenlunde det samme som med vores datter.. hun er fra 26/2 og det begyndte hun også på for to uger siden.. Sover ca fra 21-3 og igen fra 3.30-7..  Første gang hun gjorde det var i en weekend.. og da hun begyndte græde om natten og min kæreste og jeg så på kl. løb vi bare ind til vuggen  Troede ikke lige på det kunne lade sig gøre.. Så  for at din også forsætter med det fra idag.. Gør det bare så meget lettere.. også når man selv får en god nats søvn..

Ja det er bare så dejligt, min kæreste kiggede godt nok dumt på mig i nat da jeg forslog det. Men ej hvor har det bare været en dejlig oplevelse. Det prøver vi igen næste nat 

Anmeld

11. maj 2011

Janni.

Dittemor26 skriver:

Hvor er det flot  Det er en dygtig lille dreng i har - kan godt forstå du er glad og stolt!

Tak Ditte.. Synes godt jeg kan være stolt af ham. Han er også begyndt at sove om dagen nu. Han er virkelig kommet efter det med søvnen. Og hold op hvor bliver han bare lang. Glæder mig til mandag, der kommer SP igen - så må vi se hvor stor/lang han er blevet. Men synes godt nok han har travlt med at vokse. Han er jo slet ikke nogen lille baby mere 

Anmeld

11. maj 2011

Janni.

patella skriver:

Hehe jeg husker godt følelsen af den slags nætter. Det er så fantastisk når man føler man få lidt mere søvn Har du ku sove trygt og godt i de timer han sov så? 

Jo tak, jeg har skam sovet ganske fint. Hans seng står i soveværelset endnu så har nemt kunne høre ham. Føler mig helt udhvilet 

Anmeld

11. maj 2011

Dittemor26

Janni. skriver:

Tak Ditte.. Synes godt jeg kan være stolt af ham. Han er også begyndt at sove om dagen nu. Han er virkelig kommet efter det med søvnen. Og hold op hvor bliver han bare lang. Glæder mig til mandag, der kommer SP igen - så må vi se hvor stor/lang han er blevet. Men synes godt nok han har travlt med at vokse. Han er jo slet ikke nogen lille baby mere 

Dejligt det går godt med søvnen generelt! Det er altså bare nemmere når alle er mere eller mindre udhvilede  Spændende at se hvor meget han er vokset! Ja det går simpelthen SÅ stærkt. Viktor bliver 1½ år d. 30, fatter det altså slet slet ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.