God idé. Felix blev 6 mdr. d. 9. maj- så det passer jo super :-)
Fødselsvægt: 4320 kg - 6 mdr: ca. 9 kg
Fødselslængde: 56 cm - 6 mdr: 72 cm
Tøjstørrelse: fødsel: 62 6 mdr: 80
Hårfarve: helt mørkt - 6 mdr: lidt lysere- det er først ved at vende tilbage efter det forsvandt med en slem omgang arp.
Øjenfarve: mørk blå- 6 mdr: meget blå
Mad: Ammede til han var 5 mdr., vi forsøgte med mos og grød fra 4 mdr. men han spisete det først rigtigt da han var 5 måneder. - 6mdr: 3-5 gange grød/mos+ ammning 3-4 gang døgn (mest nat)
Sover: 2x 45 min. om dagen og 9 timer om natten, med 2-3 måltider
Trille: ja-siden ca. 4 mdr.
Sidde: ja- men stadig lidt usikker
Opdaget fødder. ja - de bor næsten i munden på ham
Krybe: ja- og kommer fint op i kravlestilling- han er overalt og har nu fået kravlegård, så man liiige kan vende ryggen til 2 min.
Tænder: nej
Elsker: livet- han er bare sådan en glad dreng, der smiler, charmer og kluk ler, så det smitter
Hader: tror ikke der er noget han hader, men han har svært ved at ligge stille når han skal skiftes
- jo han er bestemt ikke glad for grøntsager.
Passet: i lørdags da vi flyttede 3-4 timer hos bedste
Det var hårdt for mor- og der går stadig noget tid, før jeg kan undvære ham en hel nat-
Personlighed: De første måneder med Felix var hårde, han skreg min. 4-5 timer hver dag, han havde svært ved at rumme for mange nye indtryk og blev ulykkelig når vi var ude eller havde for meget besøg, men ved 4-5 måneders aldren udviklede han sig til en aktiv lille bandit, som er overalt og i alt- men så sød, glad og smilende- med temperement- bliver så vred når legetøjet driller eller han ikke må få mors telefon, fjernbetjeningen, computerne osv. Gruer allerede for at skulle på arbejde igen og undvære ham i så mange timer
Elsker at være sammen med ham og synes det giver så god mening.
Billede 1: få timer gammel
Billede 2: lige knap 6 mdr.