Kagehyggedag på søndag i Slagelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Lou87

roenlund skriver:

Jeg mener at det er i Holland

Oki så må jeg prøve og lure der Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Unnie

Skal i snart holde et arrangagement igen for jeg kunne se der ikke var plads denne gang men vil smadre gerne med og lærer en masse :-)

Anmeld

16. maj 2011

Polkaprik

Så har jeg kigget min kalender og jeg opretter en ny tråd så vi kan finde ud af hvilke dato passer bedst

Har desværre ikke så mange muligheder da vi snart ryger ind i noget ferie osv, meeen mon ikke vi overlever hvis vi allerede mødes om en måneds tid?

Anmeld

16. maj 2011

ZamanogDania

Polkaprik skriver:

Så har jeg kigget min kalender og jeg opretter en ny tråd så vi kan finde ud af hvilke dato passer bedst

Har desværre ikke så mange muligheder da vi snart ryger ind i noget ferie osv, meeen mon ikke vi overlever hvis vi allerede mødes om en måneds tid?

Anmeld

28. maj 2011

Drømme

Åh altså hvor jeg dog hader at mangle internet !

Tak for en super hyggelig dag ! Jeg glæder mig til en "næste gang" på trods af jeg ikke ved hvornår jeg får mulighed for at komme til Sjælland igen - flytter til Bornholm med min forlovede her om en lille måneds tid

Jeg tænkte forreste nogen af jer måske var interesseret i at se et par billeder fra den første kage jeg har fået lavet, så jeg PRØVER lige at lægge et par billeder herind xD

Har fået lavet tre kager indtil videre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2011

roenlund

Drømme skriver:

Åh altså hvor jeg dog hader at mangle internet !

Tak for en super hyggelig dag ! Jeg glæder mig til en "næste gang" på trods af jeg ikke ved hvornår jeg får mulighed for at komme til Sjælland igen - flytter til Bornholm med min forlovede her om en lille måneds tid

Jeg tænkte forreste nogen af jer måske var interesseret i at se et par billeder fra den første kage jeg har fået lavet, så jeg PRØVER lige at lægge et par billeder herind xD

Har fået lavet tre kager indtil videre

hvor er den bare rigtig flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.