sygemeldt- og ellers lidt af hvert-....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

grinbidderen

Hej...

Ja så¨fik jeg endelig min sygemelding igennem i torsdags da jeg har så mange smerter ved skambenet og i bækkenet og kan dårligt nok gå og er græde færdig om aften efter en dag med "små" smerter så rammer de helt store om aften, jeg får ikke sovet om natten da jeg har så mange smerter.. så selvom jeg kun har valdemar om morgen og følger ham i vs og ellers ik laver mere den dag har jeg voldsomme smerter..

Idag har jeg så været ved jordmoren og hun spurgte om hvad vi evt ville kunne gøre for mig nu, og det eneste jeg kunne sige var at jeg blev sat igang før termin og der sagde hun at det var ikke op til hende men nu når jeg på næste onsdag d.18 skal til væktsscanning af lille pigen skal snakke med hende overlægen om at blive sat igang før tid og om hvornår det kunne lade sig gøre, hvis hun ik vil gå med til at sætte mig igang før tid, så d.24 skal jeg til jordmor igen hvis jeg ik selv er gået i fødsel inden da maven er sunket en del de sidste par dage. så vil hun kontakte en læge og de skal så vudere om jeg kan blive sat igang evt 3 uger før termin, så nu venter jeg bare på at få forhåbenlig gode svar på onsdag om at de vil sætte mig igang..

Jeg er idag 33+5 henne og de ville muligvis kunne sætte mig igang om 2 uger hvis overlægen går med til det da min krop ikke kan holde det her ud mere og selv når jeg har taget piller hjælper det ikke heller ik med varmt karebad eller varme på smerterne.. og skal jo gerne have kræfter til at kunne føde selv når det er som jordmoren siger... så håber i vil kryse finger for de vil sætte mig igang min 3 uger før termin..

Alt er nu ellers klart til hun kommer til verden ud over at vi mangler at få købt og betalt hendes vugge. og en af de nærmeste par dage vil jeg pakke tasken til sygehuset da min jordmor godt kunne se jeg ville gå i evt. fødsel inden for 14 dage..

Håber i ellers har det dejligt og nyder det dejlige vejr..

Knus fra Gitte mor til dejlige Valdemar og kommende vera-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

sarahb

Jeg krydser alt jeg ka, og håber hun er en GO størrelse til vækst scanningen.. Det et træls det skal gøre så dælens ondt..
Glæder mig til at høre en update

Anmeld

10. maj 2011

grinbidderen

sarahb skriver:

Jeg krydser alt jeg ka, og håber hun er en GO størrelse til vækst scanningen.. Det et træls det skal gøre så dælens ondt..
Glæder mig til at høre en update

Jamen hun er begyndt at vokse rigtig godt hun var jo ellers under gennemsnittet i langt tid men nu, for 14 dage siden blev hun skønnet til 18-1900g men idag 14 dage efter der blev hun skønnet til at veje 2500g så hun vejer jo godt når jeg nu er 33+5 henne... og mange tak.

Anmeld

11. maj 2011

Bondepigen

Håber det går som du ønsker! De kan slet ikke tilbyde dig øreakupunktur? Det hjælper mig helt vildt, så det er til at holde ud! Før kunne jeg jo slet ikke gå for smerter i bækkenet, så jeg føler med dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.