finger i mænds numse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.120 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Anonym trådstarter

har i prøvet at give jeres mand en finger i numsen?? er det noget han tænder på??? bare fordi vi har leget lidt med tanken...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

SD21

Nej, aldrig og kunne heller aldrig drømme om det !

Anmeld

11. maj 2011

bonanza

Ja det gør vi somme tider, og min kæreste får den vildeste orgasmne af det, mænds G punkt sidder jo i numsen

Anmeld

11. maj 2011

twinboys

Ved g-punktet sidder der men uhhhh føj bøj kan ikke få mig til at stikke min finger derop...

Men ja ville han have mig til at gøre det måtte jeg jo tage en handske på, ej pjat

Majbritt

Anmeld

21. juni 2011

Mick

min kæreste er ikke meget for at prøve, det er virkelig en grænse for hende, og derfor er det også en grænse for mig at lade hende prøve. Jeg har selv oplevet piger som har gjordt det med en finger, og det er jo en utrolig dejlig følelse. og ja mandens g-punkt sidder jo der oppe. eller der sidder jo faktisk imellem nosserne og anus. Det er prostata som man stimulere der. Det kan gøres ved at presse imellem nosserne og anus, og kan jeres mænd li det, ja så syntes jeg da at i skal forsøg jer, med at stimulere prostata inden fra ( igennem anus ) Men ja det er en grænse der skal brydes. også fordi rigtig mange mænd tænder på det, men det er desværre ikke noget de snakker højt op, for det er jo stadig tabu i nogle kræse.

Nå det blev vist lige et lidt længere svær, håber i kunne bruge en fyrs synpunkt på dette ;-)

De bedste hilsner

Mick

Anmeld

23. juni 2011

Maddox

Ja, det har jeg gjort og kæresten var vild med det! G-punktet sidder ikke længere end 1-2 cm oppe, så man skal altså ikke frygte at få "noget grimt" på fingeren (medmindre manden burde være gået på toilet for længe siden )..

Anmeld

23. juni 2011

komodo

Mick skriver:

min kæreste er ikke meget for at prøve, det er virkelig en grænse for hende, og derfor er det også en grænse for mig at lade hende prøve. Jeg har selv oplevet piger som har gjordt det med en finger, og det er jo en utrolig dejlig følelse. og ja mandens g-punkt sidder jo der oppe. eller der sidder jo faktisk imellem nosserne og anus. Det er prostata som man stimulere der. Det kan gøres ved at presse imellem nosserne og anus, og kan jeres mænd li det, ja så syntes jeg da at i skal forsøg jer, med at stimulere prostata inden fra ( igennem anus ) Men ja det er en grænse der skal brydes. også fordi rigtig mange mænd tænder på det, men det er desværre ikke noget de snakker højt op, for det er jo stadig tabu i nogle kræse.

Nå det blev vist lige et lidt længere svær, håber i kunne bruge en fyrs synpunkt på dette ;-)

De bedste hilsner

Mick

Det er da for fedt at få en fyrs synspunkt .

Vi gør det ikke, jeg har det okay med at slippe og han er lidt sippet med sin røv

Anmeld

26. juni 2011

Mick

Er glad for nogen fik noget ud af min vinkel på det ;-) hehe tror nu at vi alle er lidt nervøse når det er noget der handler om vores røv første gang. Men man er jo næsten nød til at prøve, før man kan sige at det ikke er godt ;-) 

Anmeld

27. juni 2011

B&J

Tror mig og min kæreste er meget enige det er kun en udgang ikke en indgang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.