Der er ingen kvaler - kæresten han betaler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Madam Blå

Juhuu! På fredag kl 09.15 skal jeg til kønsscanning 

Jeg ville selv vente til MD-scanningen, for jeg gider ikke bruge penge på det. Men det vil kæresten gerne. Så jeg lægger gerne mave til

Han må slippe 500 kr. Synes det er lidt dyrt.. Men herhjemme er det sådan at vi hver især kan bruge vores penge på det, vi lyster. Så han om det.

Nøj hvor jeg glæder mig til at vide det Det er som om det bliver mere et menneske, der vokser i mig. Og ikke "bare" den Tænk at kunne sige, han/hun holder fest i min mavse

Men det er lidt sjovt. For egentlig så er kønnet jo fuldstændig ligegyldigt.. Bare den har det godt! Men det fylder rigtig meget i mine tanker - vil vide om jeg skal tænke lyserød eller blå - hvis i forstår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

mizzblondie

Kan godt forstå dig ville ønske jeg ku gør det før tid og med en 3D scanning det sku være så fedt

Anmeld

10. maj 2011

Madam Blå

mizzblondie skriver:

Kan godt forstå dig ville ønske jeg ku gør det før tid og med en 3D scanning det sku være så fedt

Hihi - ja, jeg glæder mig helt vildt! Som et lille barn til jul

Kunne så godt tænke mig at se den lille i 3D når jeg er lidt længere. Man kan jo rigtig se, hvordan ens baby ser ud. Næsen, munden osv. Synes det er helt vildt at man kan

Måske jeg skulle spare lidt sammen til det.. Hmm

Anmeld

10. maj 2011

Filippa & Liva

Uha, glæd dig!

det er bare en fantastisk oplevelse til kønsscanning..

Her var vi til tidlig MD scanning og kønsscanning og det var en ubeskrivelig oplevelse.

Og ja, at se den bette i 2d/3d er bare fantastisk..

Anmeld

10. maj 2011

Madam Blå

BigBabyWish skriver:

Uha, glæd dig!

det er bare en fantastisk oplevelse til kønsscanning..

Her var vi til tidlig MD scanning og kønsscanning og det var en ubeskrivelig oplevelse.

Og ja, at se den bette i 2d/3d er bare fantastisk..

Jeg glæder mig også heeelt vildt

Også til at se den sprælle rundt derinde. Det var så fantastisk til NF, så jeg er spændt på at se den igen

Var du til en privat scanning? Ved ikke om vi får lov at se den i 3D. Det skal man vist betale en del ekstra for.

Anmeld

10. maj 2011

Filippa & Liva

Kristinav skriver:

Jeg glæder mig også heeelt vildt

Også til at se den sprælle rundt derinde. Det var så fantastisk til NF, så jeg er spændt på at se den igen

Var du til en privat scanning? Ved ikke om vi får lov at se den i 3D. Det skal man vist betale en del ekstra for.

Ja, enig enig!

Det er en helt igennem fantastisk dejlig følelse, her har vi også en værre spilopmager som elsker at hoppe rundt inde i maven.

Ja, det var en privat scanning vi var til hos jordemoder.dk

En rigtig skøn oplevelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.