MD-scanning og halvvejs c",)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

CamillaValby

AnneP skriver:

Jubiii hvor er det dejligt at hører søde!!

Takker søde.

Nu vil jeg bruge min energi på at for at det bliver din tur nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

AnneP

CamillaValby skriver:

Takker søde.

Nu vil jeg bruge min energi på at for at det bliver din tur nu

Tak hvor er du sød! skal til ÆU på fredag!

Anmeld

10. maj 2011

Mutti2B

CamillaValby skriver:

Hej piger

Så nåede jeg mit 22 milepæl hihi, jeg er i dag 20+ og fatter det slet ikke. Men jeg er endelig ved at slippe kvalmen nu

Vi var til MD scanning i går og alt var simpelhen så perfekt og om jeg ikke holdte fast i at vi ikke ville vide kønnet jep jep er rimelig stolt af mig selv, så det er stadig "baby" og "den".

Bare lige en lille update herfra da flere har syntes jeg har været meget stille de sidste mange måneder.

Må i alle få en fantastisk dag og nyde det skønne vejr

Hvor er det viiiiildt, søde. Og stort tillykke med scanningen. Dejligt at alt var som det skulle være

Hvornår kommer der mavebilleder

Anmeld

10. maj 2011

Frøken J.

CamillaValby skriver:

Ja det er pænt øv De rykkede også mig tre dage, så skulle også lige vente lidt ekstra.

Glæder mig til du fortæller update Har du selv en fornemmelse af hvad det kunne være??

Synes bare tre dage er så lidt, at det er svært at tro det gør forskel. Hvorfor rykkede de dig de 3 dage?

Jamen alle siger dreng, og jeg drømmer om drengebørn, så... Indrømmer blankt jeg godt kunne tænke mig en pige, men alle tegnene peger i den anden retning Men jeg elsker den lille uanset hvad!

Anmeld

10. maj 2011

CamillaValby

Secrets skriver:

Synes bare tre dage er så lidt, at det er svært at tro det gør forskel. Hvorfor rykkede de dig de 3 dage?

Jamen alle siger dreng, og jeg drømmer om drengebørn, så... Indrømmer blankt jeg godt kunne tænke mig en pige, men alle tegnene peger i den anden retning Men jeg elsker den lille uanset hvad!

Helt enig

De sagde at den lille ikke var på størrelse med en der var tre dage ældre hehe. Ved dog at det ikke helt passer, men det må de selv om

Hihi hvilke tegn er det?

Jeg tror vores bliver en pige ved ikke hvorfor,jeg vil være lykkelig uanset hvad. MEN ville da gerne have en lille prinsesse hihi

Anmeld

10. maj 2011

CamillaValby

AnneP skriver:

Tak hvor er du sød! skal til ÆU på fredag!

Jeg hepper søde Det skal nok lykkes.

Anmeld

10. maj 2011

CamillaValby

Mutti2B skriver:

Hvor er det viiiiildt, søde. Og stort tillykke med scanningen. Dejligt at alt var som det skulle være

Hvornår kommer der mavebilleder

Hehe jaaa manner og en smule uvirkeligt stadig

Jeg er ikke engang begyndt at tage mave billeder tror det er fordi jeg satdig ikke helt tør tro på noget. MEN mon ikke vi snart går i gang med det dumme kamera

Anmeld

10. maj 2011

Mutti2B

CamillaValby skriver:

Hehe jaaa manner og en smule uvirkeligt stadig

Jeg er ikke engang begyndt at tage mave billeder tror det er fordi jeg satdig ikke helt tør tro på noget. MEN mon ikke vi snart går i gang med det dumme kamera

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, kan du så komme igang

Er du blevet stor? Ih, hvor er det altså vildt at du allerede er halvvejs. Så må vi mødes med maver på når I engang skal ha nr. 2 for jeg kan da slet ikke følge med

Anmeld

11. maj 2011

CamillaValby

Mutti2B skriver:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, kan du så komme igang

Er du blevet stor? Ih, hvor er det altså vildt at du allerede er halvvejs. Så må vi mødes med maver på når I engang skal ha nr. 2 for jeg kan da slet ikke følge med

Haha jeg syntes allerede jeg er blevet bolle fed

Ej jeg er begyndt at købe str. 40, har ALDRIG været der oppe før men gider heller ikke at det sidder stramt men røven er sku blevet større.
Hmm brysterne er manden RIGTIG glad for hahaha er kommet op i en 80D.

Hehe lad os nu se hvor længe vi er om nr. 2 Men jeg håber da at det er din tur lige så snart i er friske på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.