d. 8. februar har jeg tabt 10 kg :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. november 2008

Bamseboet :D

- altså hvis alt går efter planen...
er blevet enig med mig selv, at NU skal det være...

startede i sidste uge, og har på en uge tabt 1,2 kg. er bare så glad....

har lavet en vægt plan og hvis jeg bare taber 700 gr om ugen så når jeg de 10 kg d. 2. februar... 45.png

ville bare ud med min iver og glæde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2008

Honningblomst

Åh, hvor lyder det bare godt...og det kan du jo SAGTENS nå til den tid...held og lykke med det...
Knus..

Anmeld

9. november 2008

Bamseboet :D

tak. tror det vigtigste er at man selv tror på det skal lykkes

Anmeld

9. november 2008

Mathilde

Ej hvor dejligt... Det er også et realistisk mål, så det skal du nok klare
Held og lykke med det og tillykke med det du allerede har tabt.

Kram Mathilde

Anmeld

9. november 2008

3rollinger

Og ved du hvad, hvis det ikke er den 2. februar, saa bliver det den 7 marts eller den 35. april. Det vigtigste er at "holde ud", og tager du en uge paa, jamen, saa goer det altsaa ikke noget (og slet ikke da det jo er jul i mellemtiden).

Det eneste jeg vil sige er at man ikke behoeves at have travlt, og staar man stille en maaned, goer det heller ikke noget. Det er et livslangt projekt foerst at tabe og derfter at holde det. Skulle det tage et helt aar at tabe 10 kilo, jamen, saa har du stadig tabt 10 kilo og ikke taget 5 paa.

Ja, det er den filosifi jeg lever udfra lige nu. Det skal ikke altid vaere surt og slankekur, saa skal jeg noget "holder jeg fri". Men saa gaar jeg paa den igen bagefter, og lader ikke staa til som jeg maaske gjorde foer. Det fungerer fint for mig.

Held og lykke.

Knus
Trine

Anmeld

9. november 2008

twinboys

Trine Spanien skriver:

Og ved du hvad, hvis det ikke er den 2. februar, saa bliver det den 7 marts eller den 35. april. Det vigtigste er at "holde ud", og tager du en uge paa, jamen, saa goer det altsaa ikke noget (og slet ikke da det jo er jul i mellemtiden).

Det eneste jeg vil sige er at man ikke behoeves at have travlt, og staar man stille en maaned, goer det heller ikke noget. Det er et livslangt projekt foerst at tabe og derfter at holde det. Skulle det tage et helt aar at tabe 10 kilo, jamen, saa har du stadig tabt 10 kilo og ikke taget 5 paa.

Ja, det er den filosifi jeg lever udfra lige nu. Det skal ikke altid vaere surt og slankekur, saa skal jeg noget "holder jeg fri". Men saa gaar jeg paa den igen bagefter, og lader ikke staa til som jeg maaske gjorde foer. Det fungerer fint for mig.

Held og lykke.

Knus
Trine

Kært billede er det dig som lille???

Anmeld

11. november 2008

3rollinger

twinboys skriver:

Kært billede er det dig som lille???

Hejsa.

Havde slet ikke set din besked.

Jeps, det er mig da jeg var ca 4. Blev lige inspireret til at lave tema billeder paa vores August 2006 termin den anden dag.

Lavede faktisk ogsaa en traad som var et billede af os selv som boern og et billede af vores barn. Saa man kunne se ligheder og forskelle.

Knus
Trine

Anmeld

11. november 2008

twinboys

Trine Spanien skriver:

Hejsa.

Havde slet ikke set din besked.

Jeps, det er mig da jeg var ca 4. Blev lige inspireret til at lave tema billeder paa vores August 2006 termin den anden dag.

Lavede faktisk ogsaa en traad som var et billede af os selv som boern og et billede af vores barn. Saa man kunne se ligheder og forskelle.

Knus
Trine

Hvor kært...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.