Søger legekammerater i Århus og omegn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.303 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Æbletræ

Hejsa

Jeg fandt ud af, at jeg havde en gammel profil herinde, så den ville jeg lige benytte :-) Bær over med mig, hvis jeg liiiige laver nogle fejl 

Sagen er den, at vi har valgt at passe vores skønne pige fra oktober 2009 hjemme. Vi har den mulighed, da min kæreste arbejder aftenvagt og jeg skulle være studerende. Jeg er dog sygemeldt, da jeg er gravid igen (skal føde om 3 mdr), og har en kompliceret graviditet.

Vi følger os vildt privilligeret at kunne holde hende hjemme, og hun STORtrives og hygger dagen lang :-) 

Vi er dog flyttet inde fra midtbyen i Århus til Trige (12 km nord for Århus), og vi kender kun et enkelt par herude, og ingen med børn hjemme.

Faktisk kender vi ingen i Århus og omegn med børn fra 1-3 år, som bliver passet hjemme. 

Så her kommer I ind i billedet 

Er der ikke nogle af jer, der kunne tænke sig nogle legekammerater? Vi er (hvis vi selv skal sige det, hi hi) nogle søde mennesker, og vi eeeeelsker at lege, sludre og hygge. 

Vores datter er 18 mdr gammel, og vi venter en lillesøster til august. Jeg selv er 23 år, og starter på studie som socialrådgiver efter denne barsel. Min kæreste er 40 år og arbejder fra 15-23, og kører i et rul der hedder 5-2 (arbejder 5 dage, 5 dage fri, arbejder 2 dage, 2 dage fri o.s.v.). 

Vi har et dejligt lille hus og en hyggelig lille have, som vi benytter os meget af 

Please sig, at I er derude 

Smil, Kamilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Mi

Det lyder ellers hyggelig, men jeg bor i sydvestjylland. Men herligt med en mere hjemmegående

Anmeld

12. maj 2011

Nette

Hej Kamilla

Vi er en lille familie i Brabrand på mig og min kæreste (21- 22år), der begge er studerende og vores fælles søn. 

Jeg er ikke hjemmegående og vores søn bliver 3 år i næste uge, så jeg ved ikke om vi passer ind i det du søger?

Men jeg har fuld forståelse for din situation!
Vi har tit talt om, at vi godt kunne bruge nogle venner, der også har børn til weekend hygge og ture. (dels fordi Malthe godt kunne bruge nogle børn omkring sig - nogle gange er han ved at få enebarnskuller, er jeg ret sikker på!, men også fordi folk der selv har børn, har en lidt bedere forståelse for at middagsluren skal overholdes, klapvognen skal kunne være med på tur, vigtigheden af at stoppe op og puste til alle visne mælkebøtteblomster osv...)

Men i hvert fald, held og lykke med søgningen, og hvis I får lyst, vil vi gerne med på skovtur!

Mvh Nette 

Anmeld

12. maj 2011

MorTilGustav

Hej!
Jeg er studerende og alene med min dreng der også er fra okt 09  Gustav går i vuggestue når jeg læser herhjemme (skal i gang med specialet inden længe), men har ham meget herhjemme. Vi bor 7 km fra Århus centrum og han ser heller ingen børn i weekenderne så kan mærke han bliver lidt utålmodig og irriteret når det bliver for kedeligt  Ved ikke hvordan transportmulighederne er mellem os, men det kunne da være hyggeligt at ses engang.
 Cecilia og Gustav

Anmeld

12. maj 2011

Æbletræ

Nette og MortilGustav; Det lyder super hyggeligt! Vi er friske

MortilGustav; Hvilken retning bor du i?

Anmeld

12. maj 2011

Mi

VoresBaby09 skriver:

Hej. Lige et fif til dig. Hvis du trykker på citer indlæg på det svar du gerne vil besvarer, så får denne bruger besked på at du har svaret. På den måde misser de ikke dit indlæg

Anmeld

17. maj 2011

MorTilGustav

VoresBaby09 skriver:

Hov, så først dit svar nu. Vi bor i Brabrand (vest for Århus)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.