Hejsa
Jeg fandt ud af, at jeg havde en gammel profil herinde, så den ville jeg lige benytte :-) Bær over med mig, hvis jeg liiiige laver nogle fejl 
Sagen er den, at vi har valgt at passe vores skønne pige fra oktober 2009 hjemme. Vi har den mulighed, da min kæreste arbejder aftenvagt og jeg skulle være studerende. Jeg er dog sygemeldt, da jeg er gravid igen (skal føde om 3 mdr), og har en kompliceret graviditet.
Vi følger os vildt privilligeret at kunne holde hende hjemme, og hun STORtrives og hygger dagen lang :-)
Vi er dog flyttet inde fra midtbyen i Århus til Trige (12 km nord for Århus), og vi kender kun et enkelt par herude, og ingen med børn hjemme.
Faktisk kender vi ingen i Århus og omegn med børn fra 1-3 år, som bliver passet hjemme.
Så her kommer I ind i billedet 

Er der ikke nogle af jer, der kunne tænke sig nogle legekammerater? Vi er (hvis vi selv skal sige det, hi hi) nogle søde mennesker, og vi eeeeelsker at lege, sludre og hygge.
Vores datter er 18 mdr gammel, og vi venter en lillesøster til august. Jeg selv er 23 år, og starter på studie som socialrådgiver efter denne barsel. Min kæreste er 40 år og arbejder fra 15-23, og kører i et rul der hedder 5-2 (arbejder 5 dage, 5 dage fri, arbejder 2 dage, 2 dage fri o.s.v.).
Vi har et dejligt lille hus og en hyggelig lille have, som vi benytter os meget af 
Please sig, at I er derude 
Smil, Kamilla