Terminen nået!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

sheibergk

Hej med jer.

Og stort tillykke til jer som har født! Jeg har endelig nået min terminsdato idag - stort Jeg er forberedt på at vente lidt endnu med at se hvad jeg har i maven, men eftersom vi valgte IKKE at få det at vide til scanning så er tålmodigheden ved at være brugt op

Vestøv til alle der går og venter på at se deres baby - modtages gerne retur...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

MyLove E

sheibergk skriver:

Hej med jer.

Og stort tillykke til jer som har født! Jeg har endelig nået min terminsdato idag - stort Jeg er forberedt på at vente lidt endnu med at se hvad jeg har i maven, men eftersom vi valgte IKKE at få det at vide til scanning så er tålmodigheden ved at være brugt op

Vestøv til alle der går og venter på at se deres baby - modtages gerne retur...

Jeg har termin i morgen. Vi ved heller ikke hvad der gemmer sig inde i maven, så jeg er også ved at være meget utålmodig

Jeg har haft rigtig mange plukveer i nat og i dag.

Sender dig en masse Ve- støv .. Held og lykke

Hilsen Tanja

Anmeld

10. maj 2011

meem

Har selv termin d. 1/6 så der er lige tre uger endnu, og vi ved heller ikke hvad kønnet er.. Så synes godt nok der er længe til endnu

Puuster vestøv afsted til dig... Glæder mig til at høre hvad det bliver

Anmeld

11. maj 2011

Jose og emils mor

Jeg er nu gået 8 dage over, så skal op og snakke med svangerskabsambulatoriet på fredag. Håber han kommer før, for gider ikke tvinges igang.

Vestøv til Jer alle

Anmeld

11. maj 2011

Line Højdal

Puster alt det ve-støv jeg overhovedet kan i din retning...

Det er ulideligt at gå over tid - og jeg håber du ikke må gå lige så længe som mig (kan se jeg ind til videre har "rekorden", da jeg først fødte 41+4 )

Glæder mig til at høre nyt om den lille nye i vores terminsgruppe

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.