Update på Molly

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Ida.

Ååååååh hvor er det fantastisk nyt Camilla!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Karo

Det var da rigtigt gode nyheder

Anmeld

10. maj 2011

Barbamama

Ej hvor godt at høre at det "bare" var det. Pyha. Ja hunde er ligesom familiemedlemmer. Det gør SÅ ondt når de ikke skal være hos en mere. Men så er det godt det ikke er den tid endnu.

Anmeld

10. maj 2011

anna-jonas

Hvor er jeg glad for at høre de gode nyheder...................tillykke Camilla.

Anmeld

10. maj 2011

msax

Jeg får da helt tåre i øjnene ved at læse at du havde fået af vide det måske var slut... Skønne Molly... og hvor det bare ikke særlig tjekket af dyrelægen at give den besked uden at være sikker.

og hvor er det DEJLIGT, FANTASTISK og SUPER DUPER at Molly er endnu også bare må "nøjes" med lydighed...

Anmeld

11. maj 2011

Vinker

Dictes mor skriver:

Jeg har lige hentet Molly, der er gode nyheder. Røntgenbillederne var fine. Hun har en korsbåndsskade, men ikke en, der er så alvorlig at den skal opereres, gudskelov. Og ryggen var fin, der var lidt udvoksninger på nogle af rygvivlerne, som generer en sene, men det kan ordnes med lidt kiropraktik. Gudskelov!!! Jeg blev så lettet, at jeg begyndte at græde inde hos dyrlægen. Jeg var bare så bekymret og bange for at jeg skulle miste hende. Hun bliver heldigvis hos mig, også selvom jeg skal passe på hende og holde øje med hendes ben. Så no more agility, men det er også ligemeget, vi har alligevel været igang med lydighed og lydighedskonkurrencer. Men det bedste af det hele er, at Molly ligger lige her ved mine fødder og her bliver hun i laaaaang tid endnu... jeg skældte også dyrlægen ud, for at han havde snakket om aflivning, og havde gjort mig så nervøs.

Det glæder mig bare SÅ MEGET at høre Camilla. Jeg føler mig godt nok også lettet og glad! Kæmpe smækkys og kram til dejlige Molly. Og så ved hovedpersonen ikke en gang selv hvad det er der rigtig sker omkring hende for tiden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.