Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Shiiiiiiiiiiit hvor du god !!!!!!
virkelig nice stil, min mor og far er lige igang med at lave hjemmet om, tror jeg vil spørge hende om hun ikke vil have noget ala det her :b
det er ihvertfald virkelig fedt
Maggieh skriver: Shiiiiiiiiiiit hvor du god !!!!!! virkelig nice stil, min mor og far er lige igang med at lave hjemmet om, tror jeg vil spørge hende om hun ikke vil have noget ala det her :b det er ihvertfald virkelig fedt
Hvor ér du god !
Hvis jeg nu scanner min datters hænder , kan du så også male dem ? :b Og hvad ville det koste ? - Der skal selvfølgelig også være hende på
Maja_4000 skriver: Hvor ér du god ! Hvis jeg nu scanner min datters hænder , kan du så også male dem ? :b Og hvad ville det koste ? - Der skal selvfølgelig også være hende på
Tak
det kan jeg sagtens, det med hænderne. 40*40 koster 500,-
L.J.L skriver: Tak det kan jeg sagtens, det med hænderne. 40*40 koster 500,-
Okay Er det noget du bliver ved med ? :b Tænkte på at få lavet et til min kæreste i julegave nemlig
Maja_4000 skriver: Okay Er det noget du bliver ved med ? :b Tænkte på at få lavet et til min kæreste i julegave nemlig
Ja, du kan bare skrive pb til mig herinde når tiden nærmer sig Men bestil i god tid, har ofte mange bestillinger op til jul
L.J.L skriver: Ja, du kan bare skrive pb til mig herinde når tiden nærmer sig Men bestil i god tid, har ofte mange bestillinger op til jul
Hvornår er god tid ?
Maja_4000 skriver: Hvornår er god tid ?
gerne et par mdr i forevejen, da jeg også har en fødselsdag i dec. (min dreng)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128